سرمربی تیم پرسپولیس گفت: از اینکه برف دیروز ورزشگاه درفشی فر را پاک نکرده بودند شوکه شدم زیرا این امکانات اولیه فوتبال است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی دایی سرمربی پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم  نفت تهران تیم خوبی است و امیدواریم با سه امتیاز از این بازی خارج شویم.

وی درخصوص شرایط تیمش گفت: در هفته گذشته تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم بازیکنان ما از آمادگی لازم به لحاظ بدنی و روحی روانی آماده انجام این بازی هستند.

علی دایی در مورد برگزار نشدن تمرین دیروز به دلیل آماده نشدن ورزشگاه درفشی فر گفت: باید بگویم که متاسفم، نمی‌دانم چرا چنین اتفاق هایی می‌افتد، چرا ورزشگاه درفشی فر آماده نشده بود، متاسفانه باز هم توجه نکردن مسئولان باعث شد که نتوانیم تمرین را برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به ساختار دفاعی تیم پرسپولیس ابراز کرد: دفاع نیز یک کار تیمی است و جزئی از یک بازی فوتبال است، در واقع با دفاع کردن و گل نخوردن زمینه زدن گل و پیروزی در یک دیدار فراهم می‌شود. خوشبختانه ما بهترین مدافعان ایران رابه خدمت گرفته‌ایم که در تیم ما بازی می‌کنند و این جای بسی افتخار است که بهترین مدافعان کشور برای تیم خوب پرسپولیس بازی می‌کنند.

وی در باره مشکل فنی تیم پرسپولیس اظهار داشت: تنها مشکل ما در تیم که درنیم فصل اول گریبان تیم را گرفته بود، مشکل گل نزدن مهاجمان ما بود و ما سعی کردیم در نیم فصل دوم این مسئله را جبران کنیم.

علی دایی در خصوص تیمش ادامه داد:  تیم ما در مجموع خوب است و این به درک بالای بازیکنان برمی گردد که این مسئله به دو نکته ارتباط پیدا می کند، یکی اتحاد بین کادرفنی و بازیکنان تیم و دومی نگاه انتخاب گران پیش از شروع فصل به بازیکنانی که دارای اسم و رسم خاصی نیستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درخصوص مشکلات مالی به عنوان اصلی‌ترین مشکل تیم های استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: مشکلات مالی در رأس تمامی مشکلات تیم های بزرگ هستند، متاسفانه حل این مشکلات دراختیار من نیست بلکه حل این مشکلات منوط به کار تیم مدیریتی است که باید تیم ما راحمایت کند. در واقع من هنوز متوجه این مسئله نشده‌ام که تیم های بزرگی همچون استقلال و پرسپولیس را چه کسی از لحاظ مالی تأمین می‌کند.

اگر قرار است خصوصی شوند، هر چه زودتر در اختیار افراد قرار گیرند و اگر قرار است دولتی باشند وزارت ورزش باید به این دو تیم را کمک کند.

وی در خصوص  آماده نبودن ورزشگاه درفشی فر برای تمرین دیروز سرخپوشان گفت: من از این حرکت مسئولان شوکه شده‌ام، از این کاری که باید در ورزشگاه انجام می دادند ولی انجام ندادند. این کار‌ها ساده‌ترین کارهایی است که باید انجام می‌شد در واقع برخی افراد این کار‌ها را انجام می دهند تا به پرسپولیس ضربه بزنند.

دایی در پاسخ به این سوال که "چرا تماشاگران به استادیوم نمی‌آیند؟" عنوان کرد: دلایل زیادی دارم، اما نمی‌خواهم وارد بحث کمبود تماشاگران در ورزشگاه شوم.

سرمربی تیم پرسپولیس تهران سپس با اشاره به محرومان و مصدومان در بازی فردا اعلام کرد: عالیشاه در بازی فردا نمی‌تواند ما را همراهی کند، اما محروم تیم صادقیان است که به دلیل محرومیت در بازی فردا غایب است.

وی درخصوص محرومیت صادقیان اظهار داشت: صادقیان با توجه به برنامه تلویزیونی که رسالتش شناساندن فوتبال به اقشار مختلف جامعه و همچنین کمک به جهت تقویت فوتبال درتمامی سطوح و رده‌ها است موجب محروم شدن پیام صادقیان شد، در واقع بازیکنانی بودند که رفتار بدتری نسبت به پیام صادقیان داشتند ولی وی محروم شد و بدانید ضرب العجل‌ترین محرومیتها برای پرسپولیس و علی دایی رخ می‌دهد.

دایی ادامه داد: ما محروم نداریم، به تیم ما محروم اضافه می‌کنند در این بازی هم صادقیان را به تیم اضافه کردند زیرا با نفتی بازی داریم که در صدرجدول است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: اگر قرار است عدالتی باشد باید برای همه تیمها باشد و اگر قرار است به کسی ظلم شود باید همه تیمها مشمول ظلم قرار گیرند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: درهر صورت امیدوارم پرسپولیس فردا با هنرنمایی بازیکنان خود بتواند دیدار حساس با نفت را با موفقیت پشت سر بگذارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دایی ، ساختار ، درفشی فر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار