بحران مالي پرسپوليس مدتهاست مطرح شده است و حالا خبر مي‌رسد شرايط طوري حاد شده است كه بعضي بازيكنان پرسپوليس قصد داشتند در تمرينات شركت نكنند كه با صحبت‌هاي علي دايي به طور موقت جمع و جور شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران طبق اخبار برخي منابع آگاه از تمرينات پرسپوليس عده زيادي معتقدند اگر در فصل جاري رقابت‌ها يك نفر مثل علي دايي سرمربي پرسپوليس نبود خيلي بيش از اينها شيرازه اين تيم از جهت رقابت بين بازيكنان و چه به دليل مشكلات مالي از هم مي‌پاشيد.

اين يك واقعيت غير قابل انكار است كه هر چند نام و اعتبار علي دايي گره‌اي از مشكلات مالي بازيكنان حل نمي‌كنند، اما حضور او و اينكه اميدوارند اوبا شيوه‌هاي خاص خودش بخشي از مطالبات آنها را زنده كند باعث قوت قلب است ضمن آنكه صلابت او مانع از تكروي‌ها مي‌شود.

يك اتفاق كه چندي پيش روي داده بود وقتي كه محسن بنگر به خاطر اختلاف قيمت خودروي تحويلي اين حرف را پيش انداخت كه چند روزي تمرين نكند كه علي دايي به او تذكر جدي داد.

و اما از تمرين پرسپوليس خبر رسيد قبل از شروع تمرين شرايط عادي نبود و بعد خبر آمد كه علي دايي جلسه‌اي ده دقيقه‌اي با بازيكنان داشت.

از اين جلسه خبر آمده است كه بعضي بازيكنان پيشنهاد دادند كه يكي دو جلسه‌اي تمرين نكنند تا شايد يك حركتي از سوي مسئولان صورت بگيرد بعضي عليه سعيد شيريني حرف مي‌زدند بعضي از باشگاه شاكي بودند و بعضي هم مي‌گفتند بايد حركتي بكنند تا شايد روي وزارت ورزش فشار بيايد و كاري كند و خودش را كنار نكشد.

در نهايت حرف دايي اين بود كه ما همه يك تيم هستيم با هم هستيم هر چه بشود با هم خواهيم بود با هم تمرين مي‌كنيم و اگر قرار شد تمرين نكنيم هيچيك تمرين نمي‌كنيم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: پرسپولیس ، دایی ، تمرین ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار