پیروانی: منصوریان بهترین گزینه تیم امید بود

منصوریان به دلیل نداشتن امکانات کافی و نداشتن بازیکنان حرفه‌ای و برطرف نشدن خواسته‌هایش مسئولیت تیم زیر 22 سال را به هومن افاضلی واگذار می‌کند.

امیرحسین پیروانی در مورد استعفای منصوریان از تیم زیر 22 سال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پذیرفتن مسئولیت تیم زیر 22 سال از مشکلات زیادی برخوردار بوده و نداشتن بازیکن حرفه‌ای و استفاده از بازیکنان گمنام این مشکلات را بیشتر کرده منصوریان بازیکنی مطرح بوده واز تجربه‌ی زیادی برخوردار است ولی به دلیل نداشتن امکانات و برطرف نشدن خواسته‌هایش تصمیم به استعفا دارد وبه رییس فدراسیون علی کفاشیان هومن افاضلی را معرفی کرده است.

وی ادامه داد: مردم به عملکر مربی نگاه کرده و نتیجه‌ی بازی برای آنان مهم است و منصوریان هم به دلیل نداشتن بازیکن حرفه ای و نرسیدن به نتیجه‌ی خوب تصمیم به استعفا دارد.

پیروانی در مورد حفظ منصوریان گفت: وی به عملکرد بازیکنان و سازمان لیگ آگاهی کافی دارد و زحمات بسیاری کشیده است و حفظ منصوریان باعث موفقیت در تیم می‌شود.

پیروانی در مورد هومن افاضلی گفت: وی دارای تجربه‌ی زیادی بوده و تمام جوانب را باید بررسی کند. وی باید بررسی کند با داشتن 50یا60 درصد امکانات می‌تواند نتیجه‌ی خوبی دریافت کند.

وی در مورد مفید بودن این جابه جایی گفت: منصوریان بهترین گزینه میباشد و فدراسیون باید وی را حفظ کند هومن افاضلی هم نسبت به بقیه    از اطلاعات و تجربه‌ی بیشتری برخوردار است وبعد از منصوریان بهترین گزینه میباشد.

پیروانی در پایان خاطرنشان کرد: امکان بازگشت منصوریان به سمت مربیگری تیم امید هم چنان وجود دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پیروانی ، منصوریان ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار