امیر حسین پیروانی:

کی روش درس های زیادی از آلبانی گرفت

کارشناس فوتبال گفت: به نظرم این شکست موضوع مهمی نیست چراکه بازی با آلبانی تدارکاتی بوده و بازیکنان مدت زمان اندکی در کنار دیگر قرار گرفته بودند و این شکست را نباید در کارنامه کی روش ثبت کرد.

امیرحسین پیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مربیان در اکثر مواقع در بازی تدارکاتی به دنبال سه امتیاز بازی نیستند و با چیدن ترکیب مختلف در زمین سعی می کنند بهترین تیم را برای بازی اصلی انتخاب کنند.

پیروانی در ادامه اظهار داشت: کادر فنی تیم ملی درس های زیادی از بازی تدارکاتی با آلبانی گرفته و کی روش به خواسته هایش در این بازی رسیده است.

کارشناس فوتبال اظهار داشت: شکست تیم ملی مقابل آلبانی تلنگری به تیم ملی قبل از بازی اصلی با ازبکستان وارد کرد، کی روش با این بازی شناخت کامل تری از بازیکنان تیم به دست آورده و به طور حتم بازی با ازبکستان تغییرات اساسی در چیدن بازیکنان در زمین مسابقه انجام خواهد داد.

وی درباره بازی تیم ملی با ازبکستان در مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل گفت: تیم ملی با هدایت کی روش شرایط خوبی برای بازی با ازبکستان دارد و اگر بازیکنان با تمرکز بیشتر مقابل حریف ظاهر شوند به طور حتم می توانند تیم ازبکی را در تاشکند شکست دهند.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال در بازی تدارکاتی با نتیجه يک بر صفر مقابل آلبانی شکست خورد و نخستین باخت کی روش با تیم ملی به دست آمد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار