پیروانی: رسیدن به سطح استاندارد بین المللی ضامن صعود است

کارشناس فوتبال گفت: صعود به مرحله بعد نیازمند ایجاد فرصت‌های مناسب برای تیم و نزدیک شدن به استاندار‌دهای بین المللی است.

امیرحسین پیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در رابطه با هر گروهی تیم ملی کشورمان در گروه F در بازیهای جام جهانی 2014 اظهار داشت: به طور کل در هر گروه‌بندی دو تیم صعود می‌کنند، در این گروه هم آرژانتین و نیجریه از شانس بیشتری برای صعود برخوردارند و نسبت به ما جلوتر هستند و از سطح بالاتری برخوردارند، برای اینکه تیم ما در سطح آنها قرار بگیرد باید فرصت‌های مناسبی را برای بازیکنان تیم ملی ایران ایجاد کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: بازی سختی است، اما در بازی‌های مقابل بوسنی هرزگوین موفق بوده‌ایم.

پیروانی در خصوص احتمال صعود ایران به مرحله بعد گفت: شانس و احتمال صعود ایران 20 درصد است و بالا بردن این احتمال منوط به تدارکات مناسب است و بازیکنان باید تمرین‌های بدنسازی را با جدیت بیشتری ادامه دهند.

پیروانی در ادامه افزود: با در نظر گرفتن شش‌ماه فرصت که در اختیار داریم گفت: می‌توانیم تسهیلات خوبی را در نظر بگیریم تا بازیکنان با آمادگی بیشتر در بازیها حضور پیدا کنند.

کارشناس فوتبال در خصوص تصور رویایی بودن صعود ایران به مرحله بعد اظهار داشت: با این حرف خیلی موافق نیستم. درست است که در بازی مقابل با نیجریه و آرژانتین که از آمادگی جسمانی بالایی برخوردارند کار سختی است اما وهم و خیال نیست چون احتمال صعود نیز وجود دارد.

امیرحسین پیروانی در خصوص راهکارهایی برای پیشرفت تیم بیان کرد: بهتر است مسئولان برگزاری بازی‌های تدارکاتی تیم ملی ایران، شش بازی تدارکاتی با آمریکای جنوبی، کرواسی،‌ کشورهای استوایی،کامرون و ساحل عاج برگزار کنند و لیگ را زودتر به اتمام برسانند و هر چه سریع‌تر بازیکنان را ارزیابی کرده و میزان دوندگی‌شان را زیر ذره‌بین قراردهند و به بازیکنان فرصت استراحت بدهند تا با شرایط روحی و روانی بهتری حاضر شوند.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: از موارد دیگری که باید به آن توجه شود اینکه باید به تغذیه و برای سلامتی بازیکنان اهمیت بیشتری قائل شوند و هرچه سریع‌تر اردو را شروع کنند.

پیروانی در مورد سایر تیم‌های آسیایی حاضر در جام جهانی گفت: در هر گروه دو تیم قدرتمند وجود دارد که احتمال صعودشان به نسبت در تیم دیگر بالاتر است.

در این گروه بندی‌ها ایران به نسبت سایر کشورهای آسیایی از شرایط سخت تری برخوردار است ودر مورد استرالیا نیز این موضوع صدق می کند اما بازهم شرایط استرالیا به نسبت ایران بهتر است، ژاپن و کره به نسبت ایران واسترالیا از شرایط بهتر وساده‌تری برخوردارند وامکان صعود این در کشور بالاتر است.

پیروانی در پایان خاطرنشان کرد: در بازی مقابل با نیجریه احتمال گرفتن امتیاز وجود دارد. درست است که هدف صعود از این مرحله می باشد اما باید شجاعانه وقابل قبول بازی کنیم و یک بازی خاطره‌انگیز در سطح آسیا به جا بگذاریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار