ویژه‌نامه «آمریکا بدون رتوش» با نگاهی متفاوت به ماهیت و ساختار ایالات متحده آمریکا به همت موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی منتشر شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، در این ویژه نامه 96 صفحه‌ای، پرونده های خواندنی با مضامین «خود برتر بینی و استثناگرایی»، «ساختار غیر منطقی سیاسی آمریکا»، «عهد شکنی آمریکا»، «لابی و لابی گری در آمریکا» و «ماهیت و الزامات مذاکره» تدارک دیده شده است.

در ویژه نامه آمریکا بدون رتوش، گفتارها ونوشتارهایی از اساتید حوزه و دانشگاه چون دکتر علی اکبر ولایتی، دکتر محمد جواد لاریجانی، استاد حسن رحیم پور، دکتر فواد ایزدی و ... به چشم می خورد.

دکتر اصغری راد دانش‌آموخته رشته مطالعات آمریکا از دانشگاه فرایه آلمان در بخشی از این ویژه نامه در قالب یک مصاحبه تخصصی با عنوان «این ها خودشان را قوم برگزیده و بنی اسراییل جدید می دانند» درباره استثناگرایی آمریکایی ها توضیح داده است.

«رمزگشایی از اسارت دموکراسی در ایالات متحده» عنوان مقاله‌ای است که به قلم حسین رضاخواه، کارشناس ارشد علوم اجتماعی نوشته شده است.

چرا به آمریکا اعتماد نداریم، نمایش شیطان ادامه دارد، آمریکایی‌ها زدند زیر قولشان، تبارشناسی لابی گری در آمریکا و اوباما برای رفع تحریم ها اختیارات ندارد، از دیگر عناوین مقالات و گزارش‌های تحلیلی این ویژه نامه است./س

برچسب ها: آمریکا ، روتوش ، ماهیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.