ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: واردات بازارچه ساری‌سو در هشت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 31 درصد کاهش یافته است.

میرهاشم سیداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: هشت ماه امسال یک هزار و 950 تن کالا به ارزش 5 میلیون و 162 هزار و 921 دلار از بازارچه ساری‌سو وارد شده است.

وی به واردات کالا از بازارچه ساری‌سو در هشت ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت 2 هزار و 591 تن کالا از این بازارچه وارد شد.

سیداحمدی با اشاره به ارزش دلاری کالاهای وارد شده از بازارچه ساری‌سو در هشت ماه سال گذشته، خاطرنشان کرد: ارزش دلاری این کالاها 6 میلیون و 799 هزار و 707 دلار گزارش شده است.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی ضمن اشاره به کاهش وزن واردات کالا از بازارچه ساری‌سو، یادآور شد: وزن کالاهای صادر شده در هشت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 25 درصد کاهش یافته است.

وی به کاهش ارزش دلاری کالاهای وارداتی از بازارچه ساری‌سو اشاره کرد و متذکر شد: هشت ماه امسال ارزش دلاری کالاهای وارداتی از این بازارچه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 24 درصد کاهش یافته است.

سیداحمدی اذعان داشت: میانگین ارزش دلاری هر تن کالای وارد شده از بازارچه ساری‌سو در هشت ماه امسال 2 هزار و 648 دلار برآورد شده است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.