برخی منابع آمریکایی گفتند، واشنگتن هیچ برنامه‌ای برای رفع اتهام از دویانی خبراگاد، دیپلمات ارشد هندی در واشنگتن یا عذرخواهی از او بابت بازداشتش ندارد.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از بی‌بی‌سی، بر اساس این گزارش، دادستان‌ها در حال جمع‌آوری شواهد بیشتر پیش از ضرب‌الاجل 13 ژانویه برای اعلام جرم علیه او هستند. این دیپلمات هندی به اتهام پرداخت حقوق کم به خدمتکار خود که وی نیز یک تبعه هندی است و همچنین دروغگویی درباره فرم درخواست روادید خدمتکارش، دستگیر شده بود. اما او همه این اتهامات را رد کرد. بعد از آن بود که هند خواستار عذرخواهی آمریکا به خاطر تحقیر این دیپلمات هندی شد.

اما خبرگزاری «پرس تراست هند» به نقل از منابع آمریکایی در نیویورک گزارش داد، آمریکا در حال جمع‌آوری مدارک بیشتر علیه این دیپلمات هندی تا پیش از 13 ژانویه است که قرار است علیه او اعلام جرم شود.

بر اساس این گزارش، بعد از شکایت «سانگتا ریچارد»، خدمتکار این دیپلمات هندی از او، وی بازداشت و بازرسی بدنی شد اما دویانی خبراگاد که با قید وثیقه آزاد شده، همه این اتهامات را رد کرد و در عوض خدمتکار خود را به دزدی و تلاش برای کلاهبرداری متهم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار