مرد نظامی که از رابطه پنهانی همسرش با یک قاچاقچی بزرگ مواد مخدر مطلع شده بود با طراحی یک نقشه این مرد شیطان صفت را به قتل رساند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در چند کيلومتری شهرستان اروميه زير پل جاده اصلي جسد مرد مجهول الهويه اي كه به علت نامعلومي به قتل رسيده است پیدا شد.

بلافاصله تيم بررسي صحنه جرم متشكل از مامورين اداره مبارزه با جرايم جنايی، بازپرس ويژه قتل دادسرا، پزشکی قانونی وكارشناس اداره تشخيص هويت در محل حاضر و بررسی‌های خود را‌ آغاز کردند.

سوابق خانواده مقتول نشان می‌داد که در امر قاچاق مواد مخدر در حد کلان فعاليت دارند و مقتول نيز دارای فساد اخلاقی بوده و از سوی مقامات قضايی نيزتحت تعقيب بوده است با توجه به سوابق مقتول تحقیقات از خانواده وی برای کشف علت و انگيزه قتل در دستور کار افسران تحقيق قرار گرفت.

مقتول دارای دو خط موبايل بود که همراه خود نبرده بود و بررسی پرينت تماس تلفن هاي همراه او نتيجه اي نداد. سپس در تحقيق از دوستان مقتول همگی اعلام داشتند که او از طريق باجه تلفن هاي کارتی با افراد ناشناس در ارتباط بوده است در نتيجه با بهره گيری از امکانات فنی شرکت مخابرات و با مبنا قرار دادن تلفن خانة خود مقتول، سريال تمام کارت هاي تلفن که در چند ماه اخير با خانه او ارتباط برقرار کرده بودند، استخراج شد.

در بررسی شماره هاي تماس مشخص شد اکثرا مقتول با دو شماره ثابت خانه در اروميه به صورت مداوم در ارتباط بوده و مهمتر اينکه يکی از آن دو خانه که آخرين تماس مقتول به وسيله کارت تلفن با آن بود به صورت مشکوکی تخليه شده بود و با شناسايی يکی از دوستان مقتول و تحقيق از او مشخص شد که مقتول در حال صحبت با باجه تلفن در حوالی يکی از خانه های ياد شده مشاهده شده است.

در بررسی پرينت هم نشانگر اين بود که آخرين تماس مقتول از همان باجه بوده است. در نتيجه بدون هيچگونه اقدام ديگری ارتباط آن دو خانه با يکديگر مورد بررسی قرار گرفت که مشخص شد مالکين دو خانه با يکديگر نسبت سببی دارند و يکی متعلق به يکی از كاركنان نظامی به نام حسن است که در يکی از سازمان هاي نظامی استان به صورت شيفتی خدمت می‌کند و خانه ديگر متعلق به پدر او است.

با ملاحظه پرينت هاي تلفن و احراز زمان حضور حسن در شهرستان محل خدمت مشخص شد زمانی که او در محل خدمتی خود بوده ارتباط تلفنی با خانه او زياد و در مواقع حضور او در خانه ارتباط تلفنی وجود نداشته است و تماس هاي برقرار شده با تلفن خانه پدر حسن به دليل حضور همسر وی در آن خانه بوده است و مهمتر از همه اينکه پس از وقوع قتل ديگر هيچ تماسی با خانه هاي مذکور نبوده است که با توجه به مراتب فوق فرضيه ارتباط مقتول با همسر حسن به عنوان انگيزه قتل قوت يافت.

اين در حاليست که در روز وقوع قتل هوشنگ در مرخصی به سر می برد که با هماهنگی قضايی حسن و همسرش ناهید احضار و تحقيقات لازم با ارائه دلايل و مدارک از آنان معمول شد و در نهايت با مشاهدة دلايل و مدارک نامبردگان چاره اي جزبيان حقيقت نداشته و به قتل ادريس با همدستی همديگر معترف شدند و حسن اظهار داشت: پس از مشکوک شدن به رفتار همسرم و مطرح کردن موضوع در نهايت همسرم به داشتن ارتباط با ادريس معترف شد. من با هماهنگی قبلی در خانه مخفی شدم و ادريس با تصور اينکه بنده در محل خدمتی خود هستم، در ابتدا با خانة من از طريق باجه تلفن تماس گرفت و با آموزشی که من به همسرم داده بودم، او را به خانه دعوت کرده و پس از حضور او در منزلم، بنده که در يک اتاق ديگر پشت در مخفی شده بودم، بيرون آمده و با چاقويی که پيشتر تهيه کرده بودم؛ ضربه اي به او زدم و خون او به فرش و ديوار پاشيد و بعد با بريدن طناب از حياط منزلم که مختص پهن کردن رخت بود با همکاری همسرم سميه او را خفه کرديم و به وسيله خودروي پرايد متعلق به يکی از همکارانم به نام اصغر که به صورت امانی از او گرفته بودم، جسد را به بيرون از شهر برده و از روي پل به پايين انداختم؛ و ناهید نيز تمام اظهارات شوهرش را تأييد كرد و به قتل ادريس با همکاری همديگر معترف شدند.

نامبردگان پس از تکميل تحقيقات طی قرار هاي بازداشتِ موقت صادر شد؛ كه از سوي مرجع قضايی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار