جهانگیر جهانگیری یکی از کارگردانان متین و آرام بود و سینماگران کارگردان بزرگی را از دست دادند.

داریوش بابائیان تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ درخصوص درگذشت جهانگیر جهانگیری بیان کرد: جهانگیری فردی بسیار متین و آرام بود؛ اخیراً  پروانه فیلم "گیل" را دریافت کرد و می‌خواست که خود به عنوان تهیه‌کننده این فیلم را بسازد.
 


وی ادامه داد: در پی سکته چند ماه قبل، حدود 4 ماه پیش تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت و باتری در قلبش کار گذاشته شد و متأسفانه دیروز حدود ساعت 4 یا 5 عصر بر اثر سکته قلبی، باتری قلب‌اش از کار افتاد و فوت کرد.
 
بابائیان گفت: جهانگیری فردی بود که اگر فیلم می‌ساخت نگاهش به فیلم برگشت سرمایه بود؛ گیشه و تجارت را خوب می‌شناخت و کاری که به ضرر و زیان کسی بود را انجام نمی‌داد.

بابائیان افزود: سینماگران کارگردان بزرگی را از دست دادند، جهانگیری دلسوز جوان‌ها بود. وی خیلی از کارگردان‌های فیلم اولی را به عرصه سینما معرفی کرد که در حال حاضر هم در این عرصه کار می‌کنند.

وی ادامه داد: فیلم "گیل" در مرحله پیش تولید بود، پسرش ادامه کار پدر را بدهد تا این فیلم به سرانجام برسد و یاد این کارگردان عزیز در آیینه آثارش زنده بماند.

این تهیه کننده درخصوص خاطره خود از مرحوم جهانگیری تصریح کرد: خاطره‌های شیرین زیادی از وی دارم، جهانگیری یک سیگار الکتریکی داشت که می‌گفت می‌خواهم با این زندگی کنم و دیگر سیگار نکشم، این درسی برای خیلی از افرادی است که می‌خواهند سیگار را کنار بگذارند.

وی خاطر نشان کرد: مرحوم جهانگیری در این سن هم‌چنان پرکار بود که متأسفانه عمرش کفاف نداد.

 
انتهای پیام/ اس
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار