نماینده مردم قم در مجلس گفت: 9 دی چشم فتنه را کور کرد و قدرت و عظمت ملت ایران را به رخ جهانیان به ویژه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، احمد امیرآبادی با اشاره به اقدامات غیرقانونی فتنه‌گران بعد از انتخابات سال 88 و عدم تبعیت از قانون اظهار کرد: این افراد از احساسات پاک مردم استفاده کردند و بخشی از مردم را به خیابان‌ها کشاندند و با نقشه‌های شوم دشمنان همراه شدند.

وی با بیان اینکه نتیجه آن اقدامات آسیب رساندن به جان و مال مردم بود، خاطرنشان کرد: کسانی که آتش این فتنه را برافروختند باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این افراد به ملت ایران و جایگاه نظام جمهوری اسلامی در صحنه بین‌المللی لطمه زدند، تصریح کرد: در حالی که می‌توانستیم از حضور پرشور و با شکوه ملت ایران در انتخابات سال 88 امتیازات زیادی از جامعه جهانی بگیریم اما به سبب اقداماتی که فتنه‌گران انجام دادند این امر محقق نشد.

وی افزایش فشارهای اقتصادی و اضافه شدن تحریم‌ها را نیز به سبب اعمال این افراد بعد از انتخابات 88 دانست و افزود: این‌ها دروغ تقلب که رمز فتنه بود را مطرح کردند اما وقتی گفتند بیایید آرا را بشمارید قبول نکردند.

امیرآبادی با تاکید بر اینکه فتنه‌گران به دنبال بهانه‌ای برای ساقط کردن نظام بودند و در این راه با دشمن هم‌صدا شدند، تصریح کرد: حضور حماسی و بزرگ ملت ولایتمدار ایران در 9 دی فتنه 88 را جمع کرد.

وی با بیان اینکه ملت همیشه در صحنه ایران در 9 دی در حرکتی خودجوش بر آمده از دل و قلبشان در صحنه حاضر شدند، یادآور شد: مردم با این حضور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان خارجی و برخی از مزدوران داخلی زدند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ملت ایران در 9 دی اعلام کردند تا پای جان پایبند به ارزش‌های اسلامی، ولایت و اصول اساسی انقلاب هستند، اظهار داشت: 9 دی چشم فتنه را کور کرد و قدرت و عظمت ملت ایران را به رخ جهانیان به ویژه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کشید.

وی در پایان بر لزوم گرامیداشت روز 9 دی تاکید کرد و ادامه داد: کار بزرگ ملت ایران در روز 9 دی موجب شد نقشه‌هایی که دشمنان نظام در سر می‌پروراندند نقش بر آب شود./س

برچسب ها: قم ، نه ، دی ، چشم ، فتنه ، کور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.