طی مراسمی به مناسبت حماسه 9 دی ، از سرود ولایت در کرمان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، شعر این سرود اثر گلبانگ کرمانیست که آقای نکویی آن را آهنگسازی و جمعی از خوانندگان اهل موسیقی استان آن را همخوانی کرده اند.

سعیدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم با تحسین ساخت این اثر شاخص ولایی و انقلابی توسط هنرمندان کرمانی گفت: باید قدردانی ویژه ای از هنرمندان این اثر فاخر داشت که پایبندی خود را به ارزش های اسلامی نشان دادند.

وی با اشاره به روند ساخت این اثر فاخر ملی و انقلابی در کرمان افزود: بسیار کار پسندیده است که ما سعی بر این داریم به چند زبان دیگر هم نواخته و در صحنه های بین المللی هم اجرا شود.

سعیدی فتنه 88 را برنامه ریزی دشمنان برای ایجاد اخلال در روند انتخابات ایران عنوان کرد و یادآور شد: دشمنان در صدد اخلال بودند تا طومار انقلاب اسلامی را در هم بپیچند که موفق نشدند.

وی با اشاره به اینکه ما هر چه داریم از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: با تدبیر ولایت و هوشیاری مردم بود که حرکات دشمنان در فتنه 88 خنثی شد.

در ادامه این رونمایی ، آهنگساز این اثر با اشاره به مضمون ساخت سرود حماسی ولایت گفت: این کار برای سرود ویژه ای با تیراژ بالا ساخته شده است که پس از نواختن سرود ملی ، در مراسم های مختلف اجرا شود.

نکویی افزود: این سرود مضمونی انقلابی دارد که برای تنظیم ریتم آن مشقت های زیادی تحمل شده است.


ش ک

برچسب ها: ولایت ، رونمایی ، انقلابی ، شاخص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.