حراست از انفال الهی و عرصه های زیست محیطی کاری ارزشمند است و دستگاه قضایی با متجاوزان به این عرصه ها برخورد می کند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ داریوش بوستانی دادستان عمومی و انقلاب لارستان با حضور در پاسگاه محیط بانی چاهشور این شهرستان محیط بانان را افرادی ایثارگر و زحمت کش دانست که با تمام توان در شرایط بسیار سخت و دور از خانواده و با حداقل حقوق مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: بی شک اجر و پاداشی ارزشمند در آخرت نصیب این قشر می شود زیرا که وظیفه حفاظت و حراست از انفال الهی را دارند.
بوستانی ضمن یادآوری قانون بکارگیری سلاح و نحوه استفاده معقول از آن توسط محیط بانان گفت : دادسرا با افراد متجاوز به عرصه های طبیعی به شدت برخورد می کند و هرگونه توهین و تمرد و درگیری با ماموران محیط زیست پیگیری خواهد شد.

سلیمانی مدیر یگان حفاظت زندان لارستان هم در این دیدار فعالیت محیط بانان را علی رغم کمبود نیروی انسانی ، امکانات محدود ، وسعت و شرایط سخت آب هوایی منطقه ارزشمند و خداپسندانه دانست.

همچنین انصاری مسئول اداره حفاظت محیط زیست لارستان از اقدامات و حمایتهای دادسرا در برخورد با متعرضان به انفال الهی تشکر کرد.

منطقه حفاظت شده هرمود لارستان در جنوب شرقی استان فارس و40 کیلومتر ی شرق لارستان و در جنوب رشته کوههای زاگرس قرار گرفته است.

انتهای پیام/


برچسب ها: برخورد ، زیست ، محیطی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.