قهرمان 2012 مسابقات قهرمانی بزرگسالان کاراته آسیا که مسابقات آسیایی امارات را از دست داد، گفت: از 3 ماه دیگر می‌توانم تمرینات خود را با قدرت آغاز کرده و برای حضور در پیکارهای سال آینده آماده شوم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، نازنین دوستی اظهار داشت: پس از مصدومیت شدیدی که درجریان پیکارهای کامبت گیمز با آن مواجه شدم، با تشخیص پزشکان زانوی پای راست و چپم را به تیغ جراحان سپردم.
 
وی افزود: پس از سپری کردن مراحل ابتدایی درمان، هم اکنون فیزیوتراپی را دنبال می کنم تا به تدریج شرایط آرمانی خود را به دست آورم.
 
دوستی در پاسخ به این سوال که چه زمانی می تواند تمرینات خود را با قدرت از سر بگیرد؟ اظهار داشت: به زودی مراحل ابتدایی تمرینات را دنبال می کنم تا تدریجا به شرایط خوب نزدیک شوم اما برای تمرینات کاراته را آغاز کنم نیاز به زمان دارم.
 
قهرمان سال 2012 کاراته آسیا تاکید کرد: چنانچه روند درمانی ام به همین خوبی دنبال شود از 3 ماه آینده تمریناتم را آغاز خواهم کرد.
 
دوستی گفت: پزشکان معالجم اعلام کرده اند برای حضور در بازیهای آسیایی اینچئون و مسابقات جهانی مشکلی نخواهم داشت و تا آن زمان به آمادگی کامل می رسم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار