دور جدید اردوی آماده سازی بانوان ملی پوش کشور از 14 مهر در استان فارس برگزار می شود.

فریبا بداغی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی فدراسیون کاراته و کادر فنی و نیز در خواست هیأت کاراته شیراز مقرر شده که دور جدید اردوها را در شیراز بر پا کنیم.

قرار است که اردوی تیم ملی کاراته بانوان کشور به مدت 6 روز در این استان برگزار شود.

مربی تیم ملی کاراته بانوان تصریح کرد: تیم ملی کاراته بانوان در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید آبان ماه راهی اسپانیا می شوند تا در مسابقات جهانی شرکت کنند، از آن سو تیم ملی بزرگسالان نیز آذر راهی امارات می شود تا در پیکارهای قهرمانی آسیا حضور پیدا کند، بنابر این اردوهای آماده سازی را با حضور تمام رده های سنی برگزار می کنیم تا شاهد موفقیتی همچون رقابتهای کشور های اسلامی باشیم.

بداغی اذعان داشت: کاراته کارهای تیم ملی بزرگسال به تازگی از بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی بازگشته اند، به همین دلیل چند روزی استراحت می کنند و پس از آن از 14 مهر وارد اردوها می شوند.

وی اردونشینان را به ترتیب زیر معرفی کرد:

بزرگسالان، کاتا: مهسا افسانه، الناز تقی پور، غنچه قاضی زاده ، کمیته: سحر کرجی، نازنین دوستی، دلارام دوستی، سمیرا ملکی پور، پگاه زنگنه، الهه رضا زاده، حمیده عباسعلی و فاطمه چالاکی.

امید: مهتاب اسماعیلی، شیما آل سعدی، و طراوت خاکسار.

نوجوانان و جوانان: ملیکا احدی، نفیسه گلشنی، سمیه تکمار، مژده قاسمی، فاطمه پروانه، آویشن باقری، زهرا طرازپور، بهنوش محمدی، بهنوش نجفی و زهره برزگر.

پايان متن/مح
برچسب ها: اردو ، کاراته ، شیراز ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار