مسئولان و دست اندرکاران، با اقدامات قاطع و شایسته، مجال فتنه به هیچ فرصت طلبی نداده و برای همیشه راه غبار آلود کردن فضای کشور اسلامی را مسدود كردند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت حماسه 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد؛ در این بیانیه آمده است: بس تجربه کردیم در این دیر مکافات/با درد کشان هر که در افتاد بر افتاد

انقلاب عظیم اسلامی ایران به عنوان یک نهضت آزادیبخش، اصولگرا و اصلاح‌گر،بالنده‌ترین و پاینده‌ترین حرکت مردمی در طول تاریخ بعد از پیامبر(ص) به شمار می‌آید که گردنه‌ها و گرداب‌های فراوانی را پشت سر نهاده و با هدایت و رهبری زعیمی کاردان و وارسته از تعلقات دنیوی -حضرت امام(ره)- و خلف صالحش حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) و تبعیت پذیری بی شائبه و صحابی منشانه مردم خدا جو در هر برهه از تاریخ پر فراز و نشیب خود، برگ افتخاری بر کتاب تابان خویش افزوده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: نهم دی ماه،1388 یکی از این صحنه‌های به یاد ماندنی است که امت همیشه بیدار به رهبری امامی هشیار پا به میدان نهاده و بینی بد خواهان و فرصت طلبانی که به تعبیر رهبر عزیزمان «دشمن در آنها نفوذ کرده و در نقش پیاده نظام دشمن خیانت بزرگی را رقم زدند»به خاک مالید و به حق انقلاب سوم نام گرفت.

انقلاب سوم، فصل تابناکی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده که توده گوش به فرمان رهبر حتی از(نخبه های فکری و سیاسی تحت تأثیر تحلیل‌های ناکافی و وابستگی‌های مختلف دنیایی) که در مقابل فتنه سکوت کرده بودند،گوی سبقت را هوشمندانه ربودند و داغ بی بصیرتی را بر پیشانی ناکارآمدان شعار پیشه فرو نشاندند.

این پیام می‌افزاید: گر چه دشمنان انقلاب در بستر جنگ نرم بر آن بودند که با نیرنگ‌های مخملین، دگر دیسی در تار و پود این انقلاب بزرگ ایجاد کنند اما از آنجا که درخت تناور نهضت خمینی کبیر(ره) در اعماق جان‌ها ریشه دوانیده و با خون هزاران شهید و جانباز سیراب شده است، هیچ طوفانی نتوانسته تا کنون و نخواهد توانست اندک لرزه‌ای در آن ایجاد کند و در این سی و چند سال عمر انقلاب اسلامی: بس تجربه کردیم در این دیر مکافات/با درد کشان هر که در افتاد بر افتاد.

در ادامه این پیام آمده است: فرهنگیان بسیجی سراسر کشور ضمن تجلیل از این حرکت هوشمندانه مردمی و حماسه ماندگار در تاریخ اعلام می‌دارد که همچنان آگاه و بیدار در صحنه خواهد ماند و ریز و درشت حرکات بد خواهان را زیر نظر داشته و رسالت آگاه سازی و بصیرت افزایی خود را صادقانه به انجام خواهد رسانید.

اینک که فتنه گران همچنان در پی تجدید حیا تند و به دنبال فرصت می‌گردند، بر مسئولان و دست اندرکاران است که با اقدامات قاطع و شایسته، مجال فتنه به هیچ فرصت طلبی نداده و برای همیشه راه غبار آلود کردن فضای کشور اسلامی را مسدود نمایند.


انتهای پیام/
برچسب ها: بیانیه ، بسیج ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار