رئیس دانشگاه فرهنگیان از بودجه در نظر گرفته شده برای این دانشگاه انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ مهر محمدی رئیس دانشگاه فرهنگیان در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر این دانشگاه که با شعار پژوهش و خلاقیت کلید تحول در طبیعت برگزار شد، گفت: مع الاسف بودجه ای که برای دانشگاه فرهنگیان  پیش بینی شده به هیچ عنوان با اهداف این دانشگاه تطابق ندارد و این در شرایطی است که دانشگاه فرهنگیان به نوعی دو مادر دارد یک مادر وزارت آموزش و پرورش و یک مادر وزارت علوم تحقیقات و فن آوری افسوس که هیچ یک از این مادران عنایت قابل توجهی به این دانشگاه نداشته اند.
 
رئیس دانشگاه فرهنگیان همچنین از وزیر آموزش و پرورش تشکر کرد وافزود: پرسش اصلی ما این است که آیا وزارت آموزش و پرورش چنین حمایت را نیز به عنوان مادر دانشگاه داشته و حق خود را ادا کرده است؟  
 
مهر محمدی  اظهار داشت: ما باید دست بر زانوی همت خود گزاریم نه به امید وزارت آموزش و پرورش باشیم و نه به امید وزارت علوم و تحقیقات من از همین جا دست تقاضا به سوی همه دراز می کنم تا در این مقطع  حساس دانشگاه فرهنگیان در بودجه در نظر گرفته شده برای این دانشگاه را دریابند.  
 
وی با اشاره به اینکه اگر اعتبار دانشگاه فرهنگیان حداقل به دو برابر افزایش پیدا نکند، دانشگاه با مشکلات جدی روبرو خواهد شد؛ تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم از حداقلی که شایستگی دانشگاه فرهنگیان برای برخورداری از بودجه دولتی را دارد برخوردار شود.  
 
رئیس دانشگاه فرهنگیان همچنین تجلیل از مقام شامخ استاد احمد صافی را یکی دیگر از اهداف تشکیل این نشست عنوان کرد و افزود: مفتخریم که امروز در یک اقدام فرهنگی و پژوهشی یکی از سالنهای آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان به نام ایشان مزین کنیم که امیدواریم با اقداماتی از این دست نسل آینده دانشجویان و معلمان این دانشگاه را با این مفاخر آشنا کنیم و از این شخصیتها الگوهای علمی و تربیتی برای آنان بسازیم.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فرهنگان ، همت ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار