رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: اکنون روحیه اتحاد و انسجام بین نیروهای سازمان صنعت، معدن و تجارت برقرار است و همچنین یک تعامل بسیار خوب و سازنده نیز با بخش‌های خصوصی صورت گرفته است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ ارژنگ عزیزی  در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: در مدت 13 ماه مسئولیت خود با بسیج همه همکاران در بخش ثبت‌نام و اخذ مجوز کشوری برای فعالیت‌های این بخش جزو 10 استان برتر کشور بوده‌ایم.

وی گفت: در بخش صنعت، معدن و تجارت مهمترین مشکل سیستم‌های تولیدی بحث نقدینگی و بدهی‌های معوق بانکی است که امیدواریم با تدبیر مسئولان این مشکلات واحدهای تولیدی برطرف شود.

رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: ما در استان اردبیل در بخش صنعت بسیار تلاش کردیم و در طول 13 ماه 42 جلسه با واحدهای تولیدی برگزار شد و با 332 واحد تولیدی به صورت تک به تک و رو در رو به صحبت کرده و با آنها جلسه برگزار کردیم.

عزیزی یادآور شد: یکی از زمینه‌های مهم سرمایه‌گذاری بحث معدن و صنایع معدنی است که این امر مستلزم آن است که یک اراده قوی در خصوص لغو قوانین دست و پا گیر صورت گیرد.

در ادامه این مراسم رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز بیان داشت: قطعاً توسعه اقتصادی استان اردبیل جزو برنامه‌های اولویت‌دار خواهد بود همین طور که در سالیان گذشته با فعالان اقتصادی تعامل داشتیم از این پس نیز تلاش خواهیم کرد با کمک فعالان این عرصه شاهد پیشرفت روزافزون استان باشیم.

سید حامد عاملی افزود: از زمانی که درآمدهای نفتی در کشور محور تمام فعالیت‌ها قرار گرفت مشکلات آغاز شد به این دلیل که وجود این درآمد رایگان رغبتی ایجاد نمی‌کرد تا با احداث واحدهای تولیدی به فکر در‌آمد‌زایی باشیم.

وی گفت‌: اگر دولت احساس کند که درآمد در گرو ایجاد واحدهای تولیدی است قطعاً در راه شکوفایی اقتصادی گام برداشته است و دولت باید از فعالیت اقتصادی حمایت کند تا بتواند رفاه را در کشور برقرار کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل همچنین ادامه داد: ما نیز در استان اردبیل اگر می‌خواهیم وضعیت اشتغال و زندگی را بهبود ببخشیم هیچ راهی نداریم جز اینکه سهم تولید را افزایش دهیم و موجب جذب سرمایه‌گذاران به اردبیل شویم/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، تشکلهای ، خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.