عضو هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص جلسه‌ این هیئت در روز یکشنبه گفت: در خصوص جزئیات اساسنامه انتخابات کمیته ملی المپیک امروز تصمیم می‌گیریم.

مهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه که امروز با اعضای کمیته خواهیم داشت در ارتباط با جزئیات اساسنامه بحث خواهیم کرد اما کلیات آن باید در چارچوب قانون اساسی باشد و ما طبق همان قانون عمل می‌کنیم.  
 
عضو هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص اعتراض رؤسای فدراسیون در خصوص عدم حضور بازنشسته‌ها در انتخابات مجمع گفت: برای همگان کاملا مشخص است که تصویب یک قانون با مجلس است و قرار نیست که ما در آن قانون دخل و تصرفی داشته باشیم، در جلسه‌ای در این خصوص بحث خواهیم کرد چراکه در هر قانونی یک سری استثنا وجود دارد که اگر خارج از چارچوب قانون نباشد ما آن را برای افراد لحاظ خواهیم کرد.  
 
وی در خصوص لغو انتخابات فدراسیون تیراندازی نیز تصریح کرد: این لغو انتخابات را ما به فال نیک می‌گیریم،‌ هر چند که فدراسیون تیراندازی در این زمینه ضربه خورد.

هاشمی افزود: قانونی که مجلس تصویب کرده است برای تمام فدراسیون‌ها است و هم باید طبق قانون آن را اجرا کنند و امیدوار هستیم که وزارت ورزش و جوانان و سازمان بازرسی در این زمینه کمیته ملی المپیک را همراهی کنند.  
 
وی در پایان در خصوص موضوعاتی که در جلسه امروز مطرح خواهد شد، خاطر نشان کرد: امروز در خصوص موضوعات مختلفی مانند بحث انتخابات و حواشی آن، نامه‌ بازرسی کل کشور و جزئیات آن و غیره بحث خواهیم کرد.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار