رئیس کمیته ملی المپیک : برخی موارد قانون است و ما نباید به دلیل منافع شخصی قانون را زیر پا بگذاریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،   علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک ایران  در مورد نامه‌ای که از بازرسی آمده مبنی بر وضعیت دو شغله‌ها و عدم حضور برخی‌ها در مجمع، تصریح کرد: این نامه از طرف بازرسی کل کشور به ما رسیده و باید آن را بررسی کنیم تا ببینیم چقدر منطقی است و در چارچوب قانون هست یا نه.


وی ادامه داد: اگر فردی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب می‌شود باید تمام وقت فعالیت داشته باشد. شرایط دبیر کمیته ملی المپیک هم همین‌گونه است اما سایر اعضای هیئت اجرایی چنین شرایطی ندارند و می‌توانند با هفته‌ای دو ساعت یا بیشتر و تنها با حضور در جلسات وظایف خود را انجام دهند.

وی گفت : در کمیته ملی المپیک هیچ‌یک از اعضا غیر از دبیرکل حقوق نمی‌گیرند و همه افتخاری کار می‌کنند.


علی‌آبادی در مورد حاشیه‌های ایجاد شده در کمیته ملی المپیک و بحث فروش ساختمان‌ها و بیانیه خسروی‌وفا عنوان کرد: خسروی‌وفا خودش باید پاسخگو باشد.


وی گفت:فروش ساختمان با دقت کامل و انجام سه بار مزایده و دو بار کار کارشناسی انجام شده و خسروی‌وفا هم 5 بار زیر مصوبات فروش ساختمان را امضا کرده است. در بخش فروش هم آقایان افشارزاده و کرباسیان قراردادها را امضا کرده‌اند و در مجموع هیچ مشکلی برای فروش ساختمان وجود نداشته است.
 
علی‌آبادی در مورد اینکه گفته می‌شود وزارت ورزش علاقه‌ای ندارد که شما بار دیگر ثبت‌نام کنید، گفت: تا این لحظه وزارت ورزش چنین نظری نداشته است و فکر می‌کنم این موضوع از جهت کاری ربطی به وزارت ورزش ندارد.


رئیس کمیته ملی المپیک ایران گفت: IOC به صورت کاملا مشخص اعلام کرد که تنها اعضای اصلی مجمع می‌توانند کاندید شوند ولی ما اجازه گرفتیم که اگر هر رئیس فدراسیونی به هر دلیلی نتوانست در انتخابات شرکت کند  می‌تواند یک نماینده را به مجمع عمومی معرفی کندو این نماینده تنها می‌تواند برای یک بار در مجمع حاضر شود.



رئیس کمیته ملی المپیک ایران ادامه داد: برخی موارد قانون است و ما نباید به دلیل منافع شخصی قانون را زیر پا بگذاریم. بعضی از افراد بازنشسته و یا برخی افراد که چند شغله هستند این موضوع را پیگیری نکنند، بهتر است، چرا که بحث‌برانگیز خواهد بود. انتخابات کمیته ملی المپیک قطعا برگزار خواهد شد، سرپرست باید یک نفر از هیئت رئیسه انتخاب کند تا با حضور در مجمع بتواند رای دهد.


وی ادامه داد: ‌اگر فرصت شود ثابت خواهم کرد که دو بار اساسنامه فدراسیون برای تک تک اعضای مجمع ارسال شده و از آنها نظرخواهی شده. ضمن اینکه یک نشست عمومی برگزار کردیم و از بین اعضای مجمع گروهی تعیین شد تا تمام بندهای اساسنامه را بررسی کنند.



برچسب ها: علی آبادی ، هندبال ، خسروی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار