رئیس سابق تربیت بدنی در خصوص گفته‌های علی آبادی گفت: علی آبادی استراتژی اهانت به دولت و فرار به جلو را انتخاب کرده است.

مصطفی هاشمی‌طبا رئیس سابق تربیت بدنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: علی آبادی مطالب غلطی را بیان و به دولت  فعلی اهانت کرده است. 
 
 هاشمی‌طبا در ادامه اظهار داشت: علی آبادی مدعی است که کمیته ملی المپیک مستقل است اما از آن طرف می‌گوید که دولت 80 میلیون بودجه کمیته ملی المپیک را نداده است، بر این اساس گفته‌های علی آبادی دارای تناقص است.
 
وی تصریح کرد: علی آبادی دولت را متهم می‌کند که افرادی را قصد دارد با لابی وارد کمیته المپیک کند در حالیکه علی آبادی هم خودش از طریق دولت قبلی وارد کمیته ملی المپیک شد.
 
وی بیان کرد: من با فشار دولت به فدراسیون ژیمناستیک معرفی نشدم بلکه یکی از اعضای اجرایی کمیته ملی المپیک مرا به مسئولان فدراسیون ژیمناستیک معرفی کرد. 

 
 هاشمی طبا تصریح کرد: اگر علی آبادی تمایل به حفظ حقوق فدراسیون‌ها دارد بهتر است که از سمتش‌ کناره گیری کند تا یک رئیس فدراسیون جایگزین وی شود، به طور حتم من هم رئیس جدید کمیته ملی المپیک را حمایت خواهم کرد.
 
*** نمایندگان فدراسیون‌ ها حق رای دارند
 
 وی بیان کرد: علی آبادی اساسنامه‌ای که خودش همراه با اعضای کمیته المپیک نوشته است را قبول ندارد نمایندگان فدراسیون ها هم حق رای دادن در مجمع انتخابات دارند و هم می‌توانند کاندید شوند.
 
 وی در ادامه اظهار داشت: علی آبادی بیان کرده که نمی‌گذارد برخی از افراد برای انتخابات مجمع کمیته ملی المپیک ثبت نام کنند در حالیکه وی این حق را ندارد که مانع حضور افراد در انتخابات کمیته ملی المپیک شود.
 
 هاشمی‌طباء بیان کرد: علی آبادی مگر سخنگوی فدراسیون‌ها است که از بودجه فدراسیون‌ها ایراد می‌گیرد وی از الان بازی‌های آینده را پیش بینی می‌کند و شکست‌های احتمالی بازی‌های آسیایی آینده را نتیجه نداشتن بودجه لازم اعلام می‌کند.
 
 وی بیان کرد: به هر حال IOC اساسنامه کمیته ملی المپیک را تایید کرده است، علی آبادی اساسنامه را زیر سوال برده اما از ایراد‌های آئین‌نامه صحبتی نکرده است. 

 
وی بیان کرد: به هر حال علی آبادی حرف بی اساسی زده است، هیچ گونه فشاری روی فدراسیون ژیمناستیک برای قبول عضو تیم در این فدراسیون نبوده است.
 
رئیس سابق تربیت بدنی بیان کرد: من هنوز عضو هیات رئیسه فدراسیون ژیمناستیک هستم و ‌حکمم هم باطل نشده است بر این اساس من به عنوان نماینده فدراسیون ژیمناستیک در مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک شرکت می‌کنم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال علی آبادی باید به خاطر گفته‌های اشتباهش‌ عذر خواهی کند، همچنین اگر لازم باشد نام عضو اجرایی کمیته ملی المپیک که مرا به فدراسیون ژیمناستیک معرفی کرده را بیان می‌کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار