پلیس آگاهی انتظامی استان کرمانشاه در پی اقدامات صورت گرفته دررابطه با پرونده سارقین سیم برق باند 5 نفره سارقین را متلاشی و 15 فقره سرقت به ارزش تقریبی 155 میلیون ریال را کشف نمود.

سرهنگ "مرزبانی" در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، جزئیات این خبر را تشریح کرد: در پی ارجاع 5 متهم از یکی از کلانتری های شهر کرمانشاه به همراه 5 متهم، تحقیقات ویژه پلیس آغاز شد.  
 
رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: متهمان در تحقیقات اولیه منکر هر گونه سرقتی شده بودند که با استعلام سوابق کیفری متهمین دستگیر شده مشخص گردید که این افراد همگی دارای سابقه متعدد سرقت می باشند.  
 
سرهنگ "مرزبانی" اضافه کرد: با انجام تحقیقات فنی و پلیسی متهمین عرصه را بر خود تنگ دیده و در نهایت لب به اعتراف گشوده و به 15 فقره سرقت سیم برق در سطح کلانشهر کرمانشاه معترف شدند که با راهنمایی متهمان و نماینده حقوقی اداره برق محلهای مورد سرقت شناسایی قرار گرفت که ضمن اعلام شکایت از سوی اداره برق علیه نامبردگان میزان خسارت وارده به 155 میلیون ریال اعلام کردند.  
 
سرهنگ" مرزبانی" اظهار داشت: متهمان به دادسرا اعزام که با صدور قرار صادره از آن طریق روانه زندان مرکزی کرمانشاه شدند.  
 
رئیس پلیس آگاهی استان علت افزایش میزان سرقت سیم برق را سادگی شیوه سرقت، ارزش بالای اموال مسر‌وقه و نیز آسان بودن فروش اموال مسر‌وقه و همچنین عدم اندیشیدن تمهیدات لازم در حفاظت از شبکه های برق توسط شرکت توزیع برق دانست.  
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: کرمانشاه ، شکایت ، سرقت ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار