سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: زن و شوهر ناغانی از توابع شهرستان کیار این استان به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، فرامرز شاهین اظهار داشت: شوهر 28 ساله و همسر 25 ساله ناغانی به دلیل استنشاق و مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باختند.

وی افزود: این زن و شوهر در محل کار خود در گلخانه‌ای در شهر ناغان، دچار گاز گرفتگی شده و مسموم شدند.

شاهین ادامه داد: با وجود تلاش‌های پرسنل اورژانس و بیمارستان برای نجات این دو شهروند، این زن و شوهر جان خود را از دست دادند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری با هشدار به شهروندان نسبت به مسمومیت با گاز مونوکسید کربن به دنبال استفاده از وسایل گرمایشی نامناسب در فصل سرما، گفت: سردرد، سرگیجه، استفراغ و کاهش سطح هوشیاری از علایم مسمومیت با گاز مونوکسید کربن است.

شاهین ادامه داد: با وجود اقدامات و آموزش‌های انجام شده برای پیشگیری از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، با شروع فصل سرما و به دنبال استفاده از بخاری‌ها و وسایل گرمایشی غیراستاندارد، مواردی از گازگرفتگی و مسمومیت با گاز مونوکسید کربن را شاهد هستیم.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.