امام جمعه موقت کرمان گفت: در 9 دی، مردم هوشیارانه فتنه 88 را خنثی کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان،حجت الاسلام مهدی عربپور در خطبه های آیین وحدت بخش نماز جمعه کرمان، با گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی، از نقش ارزشمند و تاثیرگذار آحاد مردم ولایتمدار در خنثی کردن فتنه و نیز خلق حماسه ماندگار نهم دی تجلیل کرد.

وی تصریح کرد: همه ما می دانیم که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی،استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی دشمن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و تاکنون به هر توطئه ای برای سرنگونی این نظام دست زدند اما موفق نبودند و اکنون نیز دست بردار نیستند.

حجت الاسلام عربپور با اشاره به اهداف شوم دشمنان و فتنه گران از فتنه گری پس از انتخابات 88 تصریح کرد: این توطئه ها با کمک رژیم غاصب صهیونیستی طراحی شده بود.

امام جمعه موقت کرمان در تشریح حوادث پس از انتخابات 88 خاطرنشان کرد:البته بعد از این قضایا حتی فرصتی به سران فتنه داده شد تا از مردم عذرخواهی کنند اما آنها تاکنون هیچ حرفی نزده اند که این، اغتشاش  علیه مقدسات مردم ایران را نشان می دهد.

حجت الاسلام عربپور در ادامه خطبه های نماز جمعه، با اشاره به 5 دی سالروز زلزله دلخراش بم و گرامیداشت یاد و خاطره قربانیان این حادثه غمبار، از دست اندرکاران و فعالان امداد و نجات و بازسازی در دارالصابرین قدردانی کرد.

وی همچنین با گرامیداشت 7دی سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام راحل(ره) افزود: باید مسئولان نهضت سواد آموزی به نحو نیکو بی سوادی را از جامعه پاک کنند تا اهداف حضرت امام(ره) و رضایت مردم جلب شود.

امام جمعه موقت کرمان با تسلیت ایام رحلت پیامبر اعظم(ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت امام رضا(ع)بر ضرورت پیروی از سیره نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) تاکید و تصریح کرد:پیامبر اکرم (ص) در کنار وظیفه تعلیم و تربیتی که به عهده داشتند، وجودشان نیز در ابعاد گوناگون الگو بود.

وی در بخش پایانی سخنان خود یادآورشد: ما برای مبارزه با خشکسالی و قحطی، به باران نیاز داریم و باید برای نزول باران به درگاه خداوند سبحان دعا کنیم./س


برچسب ها: مردم ، خنثی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.