فرانسوی‌ها از عملکرد اقتصادی رئیس جمهورشان راضی نیستند و 90 درصد مردم این کشور امیدی به کاهش بیکاری در این کشور در سال 2014 ندارند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، نارضایتی مردم فرانسه از "فرانسوا اولاند" رئیس جمهور کشورشان به علت عمل نکردن به وعده‌هایش افزايش يافته و به نظر نمی‌رسد مردم فرانسه خلف وعده‌های فرانسوا اولاند را ببخشند.

بر اين اساس، اتحادیه‌های کارگری از عملکرد او راضی نیستند و اعلام کردند امسال اشتغال‌زایی بهبودی نداشته است و شمار بیکاران به رقم بی‌سابقه‌ای رسیده، به طوری که برای اولاند بسیار دشوار است که بتواند با این وضع مردم را راضی کند.

90 درصد بر این باورند که بیکاری در این کشور در سال آینده کاهش نخواهد یافت و این در حالی است که فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه پیش از این و در ابتدای آغاز دوران ریاست جمهوری خود وعده داده بود تا پایان سال 2013 منحنی بیکاری در این کشور را نزولی خواهد کرد.

باید توجه داشت سال 2014 سال انتخابات در فرانسه است، یکی از آنها انتخابات شهرداری‌ها و دیگری انتخابات پارلمان اروپا است. به همین علت برای اولاند بسیار مهم است مردم را متقاعد کند میزان بیکاری رو به کاهش است.

اما گویا اکثریت مردم فرانسه بر این باورند که این وعده در سال آینده نیز محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار