تصمیم یک دانشگاه‌ آمریکایی برای قطع رابطه با نهادهای دانشگاهی رژیم صهیونیستی، این رژیم را در خصوص انزوای هرچه بیشتر در دنیا نگران کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه خبری العالم ؛‌ "میخائیل منکین" مدیر کل دانشکده پژوهشی "مولد" در این باره به کانال 10 رژیم صهیونیستی گفت: "یک نهاد دانشگاهی آمریکا با عضویت 5000 هزار استاد خواستار قطع رابطه با اسرائیل شده است. یک سوم اعضای این نهاد به این تصمیم رأی مثبت دادند."

وی خاطرنشان کرد: "مسأله انزوای اسرائیل این روزها بر سرزبانها افتاده است. راستگراها در قبال این تحولات می گویند مشکلی نیست و همه امور بر وفق مراد است، اما حزبهای چپگرا وضعیت اسرائیل را در جامعه جهانی بحرانی توصیف می کنند."

وی با اذعان به شوکه شدن صهیونیستها از این اقدام دانشگاه آمریکایی، افزود: "هنگامی که آمریکاییها خواستار قطع رابطه با اسرائیل می شوند شرایط نگران کننده است؛ چرا که معمولا تا کنون نهادهای اروپایی خواستار قطع رابطه با اسرائیل می شدند."

منکین خاطرنشان کرد: "اینگونه اقدامات مانند بیماری مسری از نهادی به نهاد دیگر سرایت می کند. یک نهاد یا یک شرکت تصمیم می گیرد با اسرائیل قطع رابطه کند و به دنبال آن یک مؤسسه دیگر به تبعیت از آن چنین تصمیمی اتخاذ می کند. قطع رابطه با نهادهای اسرائیلی از سال 2009 تا کنون روند صعودی داشته است."


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار