شکايات مردم از فروشگاههاي اينترنتي که نماد اعتماد دارند، کمتر از دو درصد است.

فرانک اسکوئي قائم مقام مرکز توسعه تجارت الکترونیک در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: کليه فروشگاههاي اينترنتي که موفق به دريافت و حفظ نماد اعتماد مي‌شوند، در 90 درصد موارد رضايت مشتري را در هنگام خريد و دريافت کالا تامين مي‌کنند.
 
وي با اشاره به اينکه بيشترين شکايات از خريدهاي اينترنتي مربوط به ارسال اشتباهي کالايي به جاي کالاي سفارش شده است، اظهار داشت: در شکايات اينترنتي، به هيچ وجه مواردي نظير گران‌فروشي و کم‌فروشي وجود ندارد.
 
اسکوئي با اظهار اميدواري از افزايش خريدهاي اينترنتي در کشور گفت: اين سبک خريدها، موجب کاهش اتلاف وقت و هزينه افراد مي‌شود.
 
قائم مقام مرکز توسعه تجارت الکترونيک يکي از دلايل بالا رفتن انگيزه و اشتياق مردم به انجام خريدهاي اينترنتي را نظارت دقيق و هميشگي بر فروشگاههاي که نماد اعتماد دارند، بيان کرد و گفت: يکي از مزيتهاي بسيار مهم در کسب و کارهاي اينترنتي، نظارت دائمي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، وزارت بهداشت و سازمانهاي نظارتي بر عملکرد اين فروشگاههاست.
انتهاي پيام/
برچسب ها: شکایت ، اینترنت ، اعتماد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.