نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی و خصوصی، دانشگاهیان و روحانیون در راستای ترویج مذهب تشیع در جهان بیش از پیش بکوشند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، آیت‌الله قربانعلی دری ‌‌نجف‌آبادی در نشست درس اخلاق مدیران استان گفت: در شرایطی که دشمنان تمام سعی و تلاش خود را برای نابودی تشیع و اسلام به کار بسته‌اند،مدیران دستگاه‌های دولتی و خصوصی، دانشگاهیان و روحانیون وظیفه دارند در راستای ترویج مذهب تشیع تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی تصریح کرد: امروز هجمه‌های فرهنگی دشمنان علیه تشیع شدت گرفته و نهادهای مسئول موظف هستند در راستای خنثی‌سازی این هجمه‌ها بکوشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ترویج وهابیت را از جمله تلاش‌های دشمنان ایران و مذهب تشیع طی 70 سال گذشته تاکنون عنوان کرد و ادامه داد: ما هر چه داریم از اهل‌بیت (ع) است و توسل به خدا و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) می‌تواند ما را در شکست دشمنان یاری دهد.

دری‌نجف‌آبادی تاکید کرد: مدیران باید مروج سیره اهل‌بیت (ع) در دستگاه‌های دولتی و خصوصی بوده و در این مهم همت خود را مضاعف کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خودبا بیان اینکه نیروی انسانی کارآمد مهم‌ترین عامل توسعه و پیشرفت کشور است، ادامه داد: نیروی انسانی سرمایه‌ بسیار ارزشمندی است که باید در پرورش نیروی انسانی خوب و متعهد تلاش کرد و از این سرمایه نهایت بهره را برد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: مدیران باید با تدوین برنامه‌ریزی‌های بلند مدت، کشور را در رسیدن به اهداف و آرمان‌های نظام یاری دهند.

دری‌نجف‌آبادی افزود: نیروی انسانی کارآمد در یک کشور جزو سرمایه‌های ارزشمند به شمار می‌رود که باید با حفظ این سرمایه‌ها به اهداف عالی نظام دست یافت.

امام جمعه اراکهمچنین تحکیم بنیان خانواده را نیاز ضروری جامعه امروز عنوان کرد و ادامه داد: خانواده هسته مرکزی سلامت اجتماعی است که در دین مبین اسلام بر آن تاکید ویژه شده است به همین دلیل ساماندهی مسائل روابط خانوادگی و تحکیم بنیان خانواده به عنوان اولویت باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزیتصریح کرد: درک زوج‌های جوان باید از مفهوم خانواده، جایگاه ازدواج و همسرداری و قداست نقش پدری و مادری بالا برود و نباید در این مورد غفلت کرد چراکه غفلت از این مهم راه رشد آسیب مجردی و لغزش‌های اخلاقی را باز می‌گذارد.

دری‌نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اهمیت برپایی نماز در دستگاه‌های اجرایی، مساجد و حسینیه‌های استان مرکزی عنوان کرد: نماز به عنوان بهترین ابزار بازدارنده از گناه و آسیب‌های اجتماعی است و اشاعه و گسترش آن در تمامی سطوح و بخش‌های جامعه به رشد معنوی و سلامت روانی و نشاط اجتماعی خواهد انجامید./س
/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.