صالح سالاری در حین تمرین با دستگاه ترامپولین دچار حادثه شد و در تشخیص اولیه اعلام شد که مهره پنجم گردن وی دچار آسیب جدی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛صالح سالاری ورزشکار 18 ساله مازندرانی دو روز گذشته در حین کار با دستگاه ترامپولین در خانه ژیمناستیک مازندران در ساری دچار سانحه می‌شود.

در نامه علی ترغیبی مسئول سالن ورزشی داراب شهرستان ساری درباره جزئیات این حادثه گفت: در حین صحبت با یکی از ورزشکاران در سالن بودم که به من خبر داده شد که یکی از ورزشکاران در حین کار با ترامپولین دچار سانحه شد.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله خود را بالای سر صالح سالاری رساندم که وی در همان ابتدا اعلام کرد که پاهایش تکان نمی‌خورد،ادامه داد: برای انتقال سانحه دیده با اورژانس تماس گرفته شد و اقداماتی که باید قبل از رسیدن اورژانس انجام شود را نیز به صورت تلفنی دریافت کردیم.

ترغیبی با اشاره به اینکه صالح سالاری قبل از گرم کردن اقدام به استفاده از این دستگاه کرد،اضافه کرد: برای هر حرکت ورزشی حداقل ورزشکار باید یک ربع تا نیم ساعت بدنش را گرم کند.

این مسئول سالن در ادامه گزارش با اعلام اینکه رشته ورزشی صالح سالاری ایروبیک ژیمناستیک است که وی نباید از این دستگاه ورزشی استفاده می‌کرد، خاطرنشان کرد: سالاری زمانی از این دستگاه استفاده کرد که بیشتر ورزشکاران که قرار بود در سالن حضور یابند در حال تعویض لباس بودند.

اما نتیجه درمانی صالح سالاری را از مشاور رسانه‌ای رئیس بیمارستان امام ساری جویا شدیم که سید حسن موسوی کیاسری در این باره گفت: اقدامات درمانی بر روی سالاری پس از انتقال بیمار به بیمارستان از سر گرفته شد.

وی بیان داشت: پزشکان نظر قطعی خویش را هنوز اعلام نکردند و قرار است دو عمل جراحی به فاصله دو روز بر روی این بیمار انجام شود./س
/انتهای پیام
برچسب ها: دستگاه ، ترامپولین ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.