تيم واليبال متين ورامين پس از شکست مقابل تيم پيکان در هفته يازدهم جايگاه دومي خود را از دست داد و به مکان سوم رسيد.

داوود آهنگري مربي تيم واليبال متين ورامين در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تيم ما داراي يکسري مشکلات و آسيب‌هاست که اين مسأله ضربه زيادي به ما وارد کرده است.

وي تصريح کرد: در بازي هفته يازدهم ليگ محمد موسوي عراقي پس از مدت‌ها مصدوميت براي نخستين بار در ترکيب حاضر شد البته با وجود آن‌که وي تمرينات خوبي نداشته بود ولي توانست در بازي مقابل پيکان يکي از بهترين‌هاي زمين محسوب شود.

وي يادآور شد: در حال حاضر "نيکولوف" بازيکن پست دفاع وسط و "بهرام فريد" دريافت قدرتي تيم نمي‌توانند بنا به دلايلي براي مدتي تيم را همراهي کنند و تيم تا حدودي از نظر روحي دچار آسيب شده است.

مربي تيم واليبال متين ورامين اظهار داشت: البته ناگفته نماند که در اين ديدار بازيکنان تيم پيکان بسيار عالي و قدرتمند بودند و در تمامي پست‌ها
بازيکناني چون اميرحسيني، سيد مهدي بازارگرد، مجتبي شبان، آرش کشاورزي و ... قدرتمندانه ظاهر شدند.

آهنگري اظهار داشت: به طور کلي هر تيمي که مقابل ما ظاهر مي‌شود از نظر فني يک سر و گردن بالاتر از عملکرد و توانايي واقعي خود در هفته‌هاي گذشته ظاهر مي‌شود. به واسطه حضور سعيد معروف، محمد موسوي در ترکيب تيم متين تمام بازيکنان خارق‌العاده کار مي‌کنند.

وي يادآور شد: ما تاکنون در هيچ يک از هفته‌هاي ليگ با ترکيب کامل کار نکرده‌ايم، و هر هفته بنا به دلايلي يکي از مهره‌هاي کلدي تيم نمي‌توانست در ترکيب حضور داشته باشد اين مسأله دست سرمربي را براي تعويض و جايگزين کردن بازيکنان مي‌بندد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار