رییس دفتر تهران صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) گفت: با توجه به اینکه ملی پوشان والیبال ایران برای بسیاری از جوانان و نوجوانان الگو هستند، می توانند پیام آوران خوبی باشند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمد المنیر صفی‌الدین در نشست امضای تفاهنامه همکاری با فدراسیون والیبال برای اطلاع رسانی به نوجوانان، جوانان و خانواده های آنان در باره بیماران اچ آی وی، افزود: در اکثر کشورهای جهان جوانان و نوجوانان اطلاعات دقیقی در باره این بیماری ندارند بنابر این همکاری با فدراسیون های ورزشی می‌تواند برای اطلاع رسانی به آنان موثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه از رییس فدراسیون والیبال برای مهیا کردن این همکاری تشکر و قدردانی می کنم، افزود: یونیسف و وزارت بهداشت همکاری 60 ساله دارند و دست آوردهای زیادی نیز در این زمنیه داشته اند، اما امروز شریکی جدیدی برای اطلاع رسانی در باره این بیماری اضافه شده است.

رییس دفتر تهران صندوق کودکان سازمان ملل تصریح کرد: ورزش و به خصوص والیبال یک سرگرمی نیست بلکه وسیله ای است که می تواند زندگی هزاران نوجوانان و جوان را تغییر دهد. مشارکت امروز ما برای اطلاع رسانی صحیح به آنان برای پیشگیری از این بیماری است.

المنیر صفی‌الدین در پايان خاطرنشان کرد: خیلی خوشحال هستم که والیبالیست های ایران تبدیل به آموزشگران برای بیماری ایدز می‌شوند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار