مدیرکل مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، در جلسه مشارکت سه جانبه فدراسیون والیبال، یونیسف و وزارت بهداشت گفت: قبل از هر چیز پیروزی‌های تیم ملی والیبال در سالهای اخیر را تبریک می گویم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سايت رسمي فدراسيون واليبال، مدیرکل مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، در جلسه امضای تفاهم نامه مشارکت سه جانبه فدراسیون والیبال، یونیسف و وزارت بهداشت گفت: قبل از هر چیز پیروزی های تیم ملی والیبال در سالهای اخیر را تبریک می گویم.

محمد مهدی گویا تصریح کرد: ایدز موضوعی مهمی که فدراسیون والیبال به آن توجه کرده است. این بیماری نیازمند توجه همه نهادها و سازمان هاست . جوانان ایران و جهان باید از راه های انتقال این بیماری آگاهی کامل داشته باشند. هر چند پیشرفت های زیادی در عرصه تشخیص و و درمان این بیماری به دست آمده است، اما اگاهی نداشتن مهمترین مشکل جوامع به ویژه سنین پایه ای است.
 
وی تاکید کرد: همکاری با فدراسیون والیبال این فرصت را ایجاد می کند که آموزش های لازم به نوجوانان وجوانان برای مراقبت از خود در برابر این بیماری ارائه شود. در همه کشورها ورزشکاران الگو بسیار ارشمند برای مردم هستند و در ایران نیز والیبال با توجه به پیشرفت های سالهای اخیز مورد توجه اکثریت مردم است. بنابر این جا دارد این اطلاع رسانی از طریق والیبالیست ها که در قلب مردم جا دارند، انجام شود. هر کلامی که آنان بگویند در قلب و مغز نوجوانان نهادینه می شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: والیبال ، وزارت ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار