تیم والیبال شهرداری ارومیه که به دلیل چهار شکست متوالی با بحران روبرو شده بود، امروز در برابر نماینده بندرعباس به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، تیم های شهرداری ارومیه و آلومینیوم المهدی بندرعباس در هفته یازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که میزبان سه بر یک به پیروزی رسید.

شاگردان ناصر شهنازی سرمربی تیم آلومینیوم المهدی در ست نخست این بازی 25 بر 23 به پیروزی رسیدند و در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 15 و 25 بر 20 در برابر میزبان خود مغلوب شدند.

تیم شهرداری ارومیه با این پیروزی 15 امتیازه شد و باید منتظر نتایج سایر بازی ها بماند.

شهرداری ارومیه در این بازی با ترکیب سعید مصطفی وند، حامد رضایی، سید عباسی، پوریا فیاضی، عبدالرضا علیزاده و امیر برزگری آغاز کرد و برای تیم آلومینیوم نیز صفایی، سال افزون، رمضانی، ادریس دانشفر، حسن پور، یاشار شاهینی به میدان آمدند.

این بازی تنها دو هزار تماشاگر داشت و علت آن نیز سردی هوا و چهار شکست متوالی شهرداری در هفته های اخیر بود.

سعید درخشنده نظارت بر این بازی را عهده دار بود و حمید راهجردیان و محمد عشق دوست داوران اول ودوم این بازی بودند.

لازم به ذکر است یداله کارگر پیشه که پیش از این مدیر فنی این ارومیه بود با رفتن ابراهیم وطن پرست،  در این بازی به عنوان سرمربی این تیم بر روی نیمکت نشست. همچنین پتکویچ پاسور صاحب نام صربستانی شهرداری ارومیه به دلیل حضور در تمرینات تیم ملی کشورمان به طور موقت به کشورش رفته و به همین  علت در این بازی حضور نداشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی نقده
۲۲:۲۲ ۰۳ دی ۱۳۹۲
سوابق نشان داده با کارگر پیشه راه به جائی نمیبریم
آخرین اخبار