مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام از برپائی مسابقات بین‌المللی جودو و آسیایی کوراش در ایلام در 24 اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ فرزاد فتاحی با اعلام این خبر گفت: بر اساس تفاهمی که با فدراسیون جودو و کوراش جمهوری اسلامی انجام شد قرار است 24 اردیبهشت مسابقات بین‌المللی جودو و آسیایی کوراش در ایلام برپا ‌شود.
مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام  با بیان اینکه  این مسابقات از روز 24 اردیبهشت تا 30 اردیبهشت ماه به مدت شش روز در ایلام برپا می‌شود گفت: افزون بر این قرار است اردوی مشترکی نیز در شهر ایلام برپا شود تا ورزشکاران در این اردو برای مسابقات آماده شوند.
فتاحی افزود: برای شرکت در این رقابت‌ها در مجموع از ورزشکاران قدر 30 کشور جهان دعوت به عمل خواهد آمد، امیدوارم در مجموع حداقل ورزشکاران 20 کشور جهان در این رقابت‌ها حضوری فعال و جدی داشته باشند.
مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام اذعان داشت: به زودی نیز فدراسیون وارد کار مکاتبه با کشورهای مختلف جهان برای دعوت به این مسابقات خواهد شد.
وی در پایان متذکر شد: در مجموع طی روزهای گذشته توافقات نهایی بین فدراسیون جودو و کوراش و اداره کل ورزش و امور جوانان استان ایلام انجام گرفته است./س
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.