در نخسین نشست "نوبت همدلی" اعضای کتابخانه امیر کبیر و شهروندان منطقه یک میزبان "سید عظیم سید اشرفی"، نویسنده و محقق می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک، به منظور آشنایی شهروندان منطقه یک با نویسندگان و شعرای ساکن در این منطقه، این نشست19 دی ساعت 15 در کتابخانه امیر کبیر با حضور عظیم سید اشرفی برگزار می شود.
هدف از این نشست صمیمی معرفی نویسنده، دستاوردهای موفق زندگی، معرفی آثار و نوشته ها وگفتگوی صمیمانه با وی و تبادل نظر و دیدگاه های حضار و اعضای کتابخانه با این میهمان نویسنده است.
عظیم سید اشرفی متولد 1328 است او به دلیل ذوق و علاقه ای که در خود سراغ داشته به تالیف و تدوین در زمینه طنز و نکات و حکایات حکمت آمیز پرداخته است که حاصل آن کتاب هایی چون : گذر و نظر (طنز ، پند،مثل ) شکرستان خیال، و هر ورقی دفتری و .... است.
شهروندان محترم منطقه یک نویسندگان و شاعران محل سکونت خود را برای حضور در نشست هایی صمیمی با اهالی محل " معرفی کنند.
کتابخانه های امیرکبیر، دکتر عظیمی و دارآباد سلسله نشست های" "نوبت همدلی " را یا حضور نویسندگان و شاعران منطقه یک برگزار می کنند.
از شهروندان و علاقمندان دعوت می شود در زمان یاد شده به آدرس بزرگراه آیت ا...صدر بلوار قیطریه بوستان قیطریه فرهنگسرای ملل و یا به آدرس www.melal.farhangara.ir مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22671718 تماس بگیرند./ي2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار