موسسه خیریه اسلامی «گروه رحمت»واقع در تورنتو، تابلوی با مضمون «عیسی (ع) خدا نیست» را درخیابان ها و ایستگاه های مترو این شهر نصب کرد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، موسسه خیریه اسلامی گروه رحمت تابلوی با مضمون«آیا مسیح  (ع) خداست؟ قرآن و انجیل می گویند نه،برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی ما به آدرس collectfreequran.org  مراجعه کنید».

موسسه خیریه اسلامی گروه رحمت که توسط عده ای از جوانان مسلمان کانادایی هدایت می شود، قصد دارد تا این تابلوهای تبلیغاتی را از شب کریستمس نصب و تا اواسط ماه ژانویه 2014 در خیابان ها و ایستگاه های مترو تورنتو نگه دارد.

این موسسه عنوان کرد هدف از نصب این تابلو اطلاع رسانی به عموم مردم مخصوصا مسیحیان است. آنان باید بدانند که حضرت عیسی (ع) خدا یا فرزند خدا نیست، و به صلیب کشیده نشده، بلکه عروج کرده است.



 بر طبق آیه 33 سوره مریم در قرآن کریم آمده است که حضرت عیسی (ع) می فرمایند: «والسلام علی یوم ولدت و یوم اموت و یوم ابعث حیا»، «و سلام بر من روزی که تولد یافته ام و روزی که بمیرم و روزی که زنده برانگیخته می شوم »، در این آیه حضرت عیسی ع در سه موضع برخود درود و سلام نموده که اولی روز ورود به عالم دنیا و دومی روز ورود به عالم برزخ و سومی روز ورود به عالم آخرت و قیامت است.

همچنین این موسسه خیریه اسلامی  در بین مردم شهر تورنتو نسخه های رایگان قرآن کریم و بطری های آب را به همراه کارت های که بر روی آن آیه 30 سوره انبیا «هر موجود زنده ای را از آب آفریدیم. آیا باز هم ایمان نمی آورند؟!» نقش بسته را توزیع کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار