سرمربی تیم هندبال کاسپین گفت: تیم نقاط ضعفی دارد که باید در نیم فصل دوم پوشانده شده و با خرید چند بازیکن تقویت شود.

محمد باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با نتایجی که تیم کاسپین در نیم فصل نخست به دست آورد دارای نقاط ضعفی است که باید برای نیم فصل دوم پوشانده شده و با خرید چند بازیکن خوب ترمیم شود.

سرمربی تیم هندبال کاسپین قزوین تصریح کرد: مدتی است که گفته‌ایم یک مربی خوب برای کاسپین آورده شود و ما هم در کنار وی برای بهبود وضعیت کمک خواهیم کرد اما متاسفانه تاکنون این امر محقق نشده است.

باقری در ادامه گفت: مسابقات نیم فصل دوم یک ماه دیگر آغاز خواهد شد به هر حال باید خود را برای ادامه این رقابت‌ها آماده کنیم و با این شرایط موجود و بر اساس وظایف از روز شنبه هفته آینده تمرینات را آغاز خواهیم کرد و به بازیکنان گفته‌ایم که حتما در تمرینات آماده شوند و یک دوره بدنسازی نیز باید برای آنها گذاشته شود.

وی اضافه کرد: از مبلغ قرارداد بچه‌ها 20 درصد داده شده است و در پایان فصل نیز بقیه مبالغ پرداخت خواهد شد.

باقری تاکید کرد: تیم با زحمات بسیاری به لیگ برتر آمده بنابراین حیف است که به خاطر برخی مسائل به دسته پائین سقوط کند.

وی گفت: ما دومین حضور خود را در رقابت‌های لیگ برتر تجربه می‌کنیم تا حدودی تیم  با این مسابقات هماهنگ شده است و باید در لیگ برتر بماند.

باقری در پایان خاطر نشان کرد: تنها تقاضایی که از مسئولان امر انتظار داریم این است که به بازیکنان تیم برسند و آن را به حال خود واگذار نکنند و اینکه کاسپین تنها نماینده قزوین در این مسابقات است و باید در نیم فصل دوم با قدرت مقابل حریفان آماده شود و نتایج مطلوبی بگیرد و مهم نیست که من کجا باشم اولویت ماندن تیم در این رقابت‌ها است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار