مربي تيم هندبال کاسپين قزوين گفت: تیم را با بودجه کم بستم و با این اعتبار نمی توان تیم قوی در لیگ برتر داشت.

محمد باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با بودجه کم در مسابقات لیگ برتر حضور داریم از میان 11 تیمی که در این رقابتها به غیر از نیروی زمینی از لحاظ مالی در رتبه 10 هستیم و با این اعتبار نمی توان تیم قوی درست کرد.

مربی تیم هندبال کاسپین قزوین تصریح کرد: بازیکنان تیم مان جوان هستند و ملی پوش نداریم و چند بازیکن اصفهانی که سال گذشته داشتیم هم اکنون در شهرداری نیک اندیش بازی می کنند.

باقری در ادامه گفت: شرایط امسال ما نسبت به سال گذشته بهتر شده است و شرایط سخت پارسال را تا حدودی نداریم و 20 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده است.

وی اشاره کرد: متأسفانه از آغاز لیگ تا کنون عملکرد خوبی نداشتیم و با امتیازی که در هفته ششم از صبای قم گرفتیم 2 امتیازی شدیم و یازدهم هستیم.

باقری افزود: در هفته هفتم نیز با نیروی زمینی دیدار داشتیم که متأسفانه این بازی را هم 23 بر 28 باختیم.

وی عنوان کرد: ما دومین سال حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کنیم هدفمان این است که در این مسابقات بمانیم.

باقری یادآور شد: خوشبختانه تمرینات تیم منظم و مرتب برگزار می شود و هر روز سیر صعودی دارد و بهتر می شویم اگر در سال اول ناهماهنگ بودیم ولی امسال رفته رفته هماهنگ می شویم.

وی در مورد قضاوت داوریها گفت:اشتباهات داوریها هنوز پا برجاست اما حرف و حدیثهایی که سال گذشته بود امسال کمتر شده است.

باقری در پایان خاطرنشان کرد: بازی هندبال پرتنش است و باعث می شود که داوری در آن سخت شود اما مهمترین چیزی که در این جا باید مدنظر گرفته شود این است که باید صداقت در داوری جا انداخته شود.

پايان متن/مح
برچسب ها: قزوین ، کاسپین ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار