نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: حوزه فرهنگ کشور متولی و مسئول خاص ندارد و در این زمینه نیز هیچ یک از دستگاه‌های متکثر در این زمینه پاسخگو نیستند.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: ما تولیت فرهنگ مملکت کشورمان را بین چندین دستگاه توزیع کرده‌ایم که گاه هیچ ارتباطی با هم ندارند و در این زمینه نباید توقع داشته باشیم که حرکتی سیستماتیک و حرکتی جامع صورت گیرد.

وی گفت: اگر مدیران و مسئولان فرهنگی ما احساس تکلیفی بکنند رویدادهای فرهنگی اتفاق می‌افتد و اگر در این کار همتی صورت نگیرد هیچ کس در کشور متولیان این حوزه را به دلیل قصور مواخذه نمی‌کند.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل یادآور شد: فعلاً در این وضعیت و در کوتاه مدت نباید منتظر برنامه‌ریزی فرهنگی از سوی دولت باشیم و در خود استان باید تصمیم‌گیری‌ها در این حوزه به سمتی باشد تا زیر‌خاکی‌های فرهنگی و هنری‌مان را احیا کرده و کالاهای ارزشمند را در این حوزه به معرض دید بگذاریم.

حقیقت‌پور در مورد همدلی و همراهی نمایندگان اردبیل گفت: همدلی و همراهی به آن معنی نیست که هفت نماینده یک برنامه واحد و طرح هدف‌داری را در پیش بگیرند و تا سرانجام رساندن آن با هم حرکت کنند بلکه هفت نماینده استان با هفت دیدگاه مختلف پیگیر موضوعات و مشکلات مختلف هستند و ما در کنار هم کارهای اساسی را پیگیری می‌کنیم و اینکه ادعا می‌شود همدلی و وفاقی وجود ندارد با اهداف و برنامه‌های نمایندگان اینگونه وفاق که آقایان مدعی هستند همخوانی ندارد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: مجمع نمایندگان رئیس و سخنگو دارد و به صورت هفتگی موضوعات را پیگیری می‌کنند تا کارها به یک سامان واقعی برسد/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، فرهنگ ، کشور ، متولی ، ندارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.