مژگان شیخی کتابی با عنوان " زندگی امام رضا (ع)" را به سفارش انتشارات قدیانی در دست نگارش دارد.

مژگان شیخی نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: سیاست نامه اثر خواجه نظام الملک را بازنویسی کردم این کتاب توسط انتشارات متون کهن چاپ شده است.
 
 وی افزود: 12قصر از کتاب سیاست نامه خواجه نظام الملک را برای سنین پایین بازنویسی کردم این کتاب در واقع بیشتر باز آفرینی 12 داستان سیاست نامه است که با متن اصلی آن تفاوت دارد.
 
 این نویسنده ادامه داد: کتابی با عنوان " زندگی امام رضا(ع)" را برای نوجوانان به سفارش انتشارات قدیانی در دست  نگارش دارم سعی من در این است که کتاب تا آخر سال آماده چاپ شود.
 
وی با اشاره به وجود مقبره امام رضا (ع) در ایران به عنوان انگیزه‌ای برای نگارش کتاب " زندگی امام رضا (ع)" عنوان کرد: انس و الفت مردم ایران و بچه‌ها با امام رضا(ع)، اقامت و شهادت ایشان در ایران نیز انگیزه دیگری برای نگارش زندگی امام رضا (ع) است.
 
 شیخی با اشاره به نگارش کتاب دیگری پیرامون زندگی حضرت معصومه (س)  برای نوجوانان در گذشته و انس و الفت خاص مردم ایران به امامانی که در ایران‌اند تصریح کرد: مردم به امام رضا(ع) علاقه خاصی دارند به همین دلیل به نگارش کتاب در زمینه زندگی امام رضا (ع) پرداختم.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.