مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از تدوین سند کنترل کاهش طلاق در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حیدر عزیزنژاد اظهار داشت: بهزیستی یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین خدمات این نهاد به افراد ضعیف و کم‌بضاعت ارائه می‌شود.

وی افزود: در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر شاهد ارائه خدمات به افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی هستیم و امیدواریم رضایتمندی افراد تحت پوشش را فراهم کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با اشاره به فعالیت‌های سازمان بهزیستی در حوزه آسیب‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: در سطح استان بوشهر اقدامات ارزشمندی برای کاهش میزان طلاق و افزایش امید به زندگی مشترک انجام گرفته است.

عزیزنژاد عنوان کرد: تدوین سند کنترل کاهش طلاق از جمله برنامه‌های مهم این سازمان است که وظایف تمام دستگاه‌های ذیربط نیز در این سند مشخص شده است.

وی یادآور شد: در منطقه عسلویه در بحث آسیب‌های اجتماعی و مقابله با این آسیب‌های اهتمام جدی داشته‌ایم که انتظار داریم به نتایج مورد نظر نیز برسیم.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از راه‌اندازی مرکز جامع آسیب‌های اجتماعی عسلویه خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده بیش از 35 میلیارد ریال برای اجرای این طرح که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است هزینه می‌شود.

عزیزنژاد تاکید کرد: بیش از 52 هزار نفر در سراسر استان از خدمات متنوع این نهاد بهره‌مند هستند و به طور مستمر شاهد ارائه خدمات به مددجویان هستیم.

وی افزود: به تمام شهرستان‌های استان سرکشی می‌کنیم و امیدوار هستیم به گونه‌ای عمل کنیم که کیفیت خدمات رشد پیدا کند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بوشهر ، طلاق ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.