بازیکن تیم ملی هندبال گفت: بازی تدارکاتی کشورمان با تیم ملی ترکیه خیلی برایمان مفید است و بازیکنان در این دیدار خود را محک می‌زنند.

محمدرضا رجبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ملی‌پوشان کشورمان طی روزهای ششم و هفتم دی 2 بازی تدارکاتی با تیم ملی ترکیه خواهد داشت حریف مفیدی برایمان است و بازیکنان در این دیدار محک خواهند خورد.  
 
بازیکن تیم ملی هندبال ایران تصریح کرد: تیم ملی هندبال ترکیه جزو خوب‌های قاره سبز است و این بازی‌ها می‌تواند برای هندبل کشورمان مثمرثمر واقع شود.  
 
رجبی در ادامه گفت: نخستین تمرینات تیم ملی از روز 24 آذر در تهران آغاز شده است و امروز یکم دی به پایان می‌رسد، شرایط خوبی در تیم حاکم است و بازیکنان تمرینات منظم و منسجمی را انجام می‌دهد.  
 
وی اضافه کرد: تمرینات زیر نظر رافائل کاسترلو صورت می‌گیرد و با توجه به اینکه وی مربی با اخلاق و با دانشی هستند بازیکنان راحت‌تر کار می‌کنند.  
 
رجبی عنوان کرد: در این روزها که در اردو هستیم مرور تاکتیک‌ها و هماهنگی را کار می‌کنیم و خود را برای مسابقات مردان آسیا آماده می‌کنیم.  
 
وی در خصوص قرعه‌کشی و همگروهی کشورمان با تیم‌های قدر آسیا گفت: مدتی پیش قرعه‌کشی رقابت‌های مردان آسیا برگزار شد و ایران با تیم‌های کره جنوبی عربستان، بحرین، چین همگروه شد، گروه سخت و دشواری است اما این بدان معنا نیست که حریف دست و پا بسته‌ای حریفان باشیم. ایران نیز جزو قدرت‌های آسیا و به طور حتم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.  
 
رجبی افزود: هیچ تیمی در این مسابقات ضعیف ظاهر نخواهد شد و همه آنها با قدرت پیش خواهند رفت و اینکه ما چه شرایطی در گروه خود خواهیم داشت معلوم نیست باید بازی‌ها آغاز شود و جلوی حریفان ظاهر شدیم.  
 
وی اشاره کرد: نزدیک به 4 ماه است که در تیم هندبال نفت بصره عراق بازی می‌کنم مشکل خاصی در این باشگاه ندارم و به موقع مبلغ قراردادمان پرداخت می‌شود.  
 
رجبی اضافه کرد: در  گذشته در تیم‌های ذوب آهن اصفهان و ثامن‌الحجج سبزوار بازی کردم و مدت 12 سال است در این ورزش فعالیت می‌کنم.  
 
وی درباره اینکه چه زمانی مربی شود  اشاره کرد: هم‌اکنون 27 سال سن دارم و احساس می‌کنم که بهتر است فعلا بازی کنم و شرایط مربیگری را ندارم البته آدم می‌ تواند در 20 سالگی هم مربی شود که این نیاز به شرایط زمانی و مکانی دارد.  
 
رجبی در پایان خاطرنشان کرد: هندبال رشته پاک و مهیجی است که جوانان بسیاری می‌توانند به آن بپردازند و فعالیت کنند امروزه هندبال کشورمان رو به جلو حرکت می‌کند و پیشرفت‌های خوبی داشته است و در آینده نه چندان دور حرف‌های زیادی برای گرفتن خواهد داشت.  
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار