دیدارهای دوستانه تیم‌های ملی هندبال ایران و ترکیه طی روزهای 7-6 دی در تهران برگزار خواهد شد

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، خبرنگار باشگاه خبری؛‌ فدراسیون هندبال کشورمان به منظور بالابردن آمادگی کیفی و کمی بازیکنان تیم ملی دو بازی دوستانه با تیم ملی هندبال ترکیه صورت داده است که طی روزهای 7-6 دی در تالار هندبال تهران برگزار خواهد شد.

در ادامه گزارش آمده است؛ ملی پوشان ترکیه بعدازظهر روز 4 دی از طریق فرودگاه بین‌المللی امام (ره)‌ وارد میهمن‌مان می‌شود و روز جمعه کنفرانس مطبوعاتی روساس فدراسیون ایران و ترکیه در مورد نحو بازی و عقد قرارداد درخصوص همکاریهای دوجانبه انجام خواهد گرفت و ساعت 16  همان روز نخستین دیدار تدارکاتی ملی پوشان کشورمان با حریف اروپایی خود برگزار خواهد شد و در حین این مسابقه مسعود ظهرابی کاپیتان تیم ملی بازی خداحافظی خود را برگزار خواهد کرد. ( وی هم اکنون سرمربی تیم نیروی زمینی تنها نماینده تهران در سمابقات لیگ برتر می‌باشد)

و اما در ادامه و در روز 7 دی دیدار دوم این تیم‌ها صورت خواهد گرفت و روز 8 دی تیم ملی ترکیه از کشورمان خارج خواهد شد.

براساس این گزارش: تیم ملی هندبال ترکیه هم اکنون در رتبه 31 دنیا و 21 پله بالاتر از ایران قرار دارد و درگیر مسابقات قهرمان هندبال اروپا در سال 2014 ‌ دانمارک است.

این تیم در دوره مقدماتی بالاتر از تیم‌های استونی مالت و لیتوانی قرارگرفت ولی در دوره دوم از تیم‌های نروژ،‌ فرانسه، لیتوانی شکست خورد و از صعود به 16 تیم بازماند.

گزارش دیگری می‌افزاید: این تیم علاوه براین رقابتها درگیر مسابقات مقدماتی جهانی 2015 قطر نیز می‌باشد و در دو بازی اول خود به ترتیب 26 بر 20 و 23 بر 20 از فنلاند و لیتوانی شکست خورده است.

در ادامه گزارش عنوان شده است در رقابتهای لیگ برتر این کشور (ترکیه) 14 تیم حضور دارند و درصدر جدول تیم هندبال بشیکتاش با 22 امتیاز جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است.

این گزارش می‌گوید: هندبال ترکیه از 37 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است و اولین رئیس فدراسیون آن یاسر سوبم و هم اکنون بلال ایوبوغلو در این سمت قراردارد.

در پایان گزارش خاطرنشان می‌شود: نخستین اردوی تمرینی و آماده‌سازی تیم ملی از روز 24 آذر در تالار هندبال تهران آغاز شده است و بازیکنان ملی پوش زیرنظر رافائل کاسترلو اسپانیائی  به تمرین می‌پردازند و این برنامه تا روز شنبه 30 آذر ادامه دارد.

انتهاي پيام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار