سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده در مجتمع مسکونی و نجات 20 نفر از ساکنان خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران عنوان کرد در ساعت00:1 دقیقه بامداد امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی از آتش سوزی گسترده در یک مجتمع مسکونی در محله درکه میدان دانشگاه مطلع شد و بلافاصله 3 ایستگاه حریق، یک گروه نجات، دو دستگاه نردبان هیدرولیکی،‌ یک خودروی تنفسی و یک تشک نجات عازم محل حادثه شدند.  
 
وی ادامه داد: حریق در پارکینگ ساختمان 7 طبقه ای که 2 طبقه منفی نیز داشت رخ داده بود، در طبقه منهای 1 15 دستگاه خودرو پارک شده بود که 3 خودروی پاترول، 206 و 405 کاملا شعله ور و همچنین آتش به 4 خودرو نیز سرایت و خسارت فراوانی برجای گذاشته بود.  
 
ملکی افزود: دود فراوانی تمامی طبقات را فرا گرفته بود و ساکنان در وضعیت نا ایمن در طبقات گرفتار شده بودند که بلافاصله آتش نشا‌نان به دو گروه تقسیم شدند گروهی در پارکینگ خودروها را خارج و سپس آتش سوزی را مهار کردند و گروه دوم پس از ایمن سازی با دستگاههای تنفسی به طبقات مراجعه کردند و 20 تن از ساکنان گرفتار را از ساختمان خارج کردند.  
 
خوشبختانه این آتش سوزی تلفات جانی دربر نداشت فقط چند تن از ساکنان دچار دود گرفتگی شده بودند که توسط عوامل اورژانس به صورت سرپایی در محل درمان شدند.  
 
و فقط یک تن از آتش نشا‌نان از ناحیه دچار مصدو‌میت شد که به مراکز درمانی انتقال یافت.  
 
این مقام مسئول در آتش نشانی خاطر نشان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.  
 
عملیات در ساعت 2:22 دقیقه به پایان رسید.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: آتش ، دود ، مصدومیت ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار