بررسی اورژانس IT؛

مروری بر قابلیت های بهترین محصول نوکیا + عکس

اگر می خواهید بهترین محصول نوکیا را بیشتر بشناسید،با اورژانس IT همراه باشید.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،نام لومیا 1520 را می توان به عنوان بهترین محصول نوکیا ذکر کرد.این تلفن همراه با سخت افزارهای قدرتمند ساخته شده و صد البته قیمت بالایی هم دارد.برای آشنایی بیشتر با این محصول این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.


نمایشگر :


لومیا 1520 دارای نمایشگر شش اینچی است.این نمایشگر دارای رزولوشن 1920 در 1080 بوده و از نوع IPS با پشتیبانی از 16 میلیون رنگ رنگ می باشد.همچنین شیشه ضد خش گوریلا 2 روی آن قرار گرفته است.


سخت افزار :

از نظر سخت افزاری،لومیا 1520 در بین ویندوز فونی ها کم نظیر است.روی این محصول پردازنده چهار هسته ای جدید اسنپدراگون 800 با سرعت 2.2 گیگاهرتز قرار دارد.ظرفیت حافظه رم این دستگاه 2 گیگابایت است و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت ظرفیت دارد.حافظه داخلی از طریق درگاه میکرو اس دی تا 64 گیگابایت قابل افزایش است.

 
دوربین :


اساس ساخت لومیا 1520 دوربین آن است.این تلفن همراه ویندوز فونی دارای دو دوربین است.دوربین اصلی بیست مگاپیکسلی (با پیکسل موثر 15)می باشد و لنز زایس روی آن بسته شده و دو فلاش LED برای جبران کمبود نور کنار آن قرار گرفته اند.این دوربین توانایی ضبط فیلم های فول اچ دی را دارد.دوربین ثانویه نیز 1.3 مگاپیکسلی است.


ارتباطات :

پشتیبانی از نسل های دوم،سوم و چهارم شبکه های تلفن همراه مهمترین ویژگی ارتباطی لومیا 1520 است.علاوه بر این لومیا 1520 می تواند به شبکه های پر سرعت اینترنت بی سیم وای فای متصل شود.همچنین این اسمارت فون از ارتباط نزدیک NFC و بلوتوث نسخه چهار و GPS پشتیبانی  می کند.

باتری و حسگرها :


با کمک باتری 3400 میلی آمپری لومیا 1520 که به صورت بی سیم هم می توان آن را شارژ کرد می توان 28 ساعت در شبکه های نسل سوم مکالمه کرد با 12 ساعت به وبگردی و تماشای فیلم فول اچ دی پرداخت.

حسگرهای به کار رفته در این اسمارت فون نیز عبارتند از حسگر شتاب سنج،حسگر مجاورت و ژیروسکوپ.

اما قیمت،لومیا 1520 در حدود 600 دلار بفروش می رسد.

گزارش: علیرضا شیرزاد


گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران را  در گوگل پلاس دنبال كنيد


برچسب ها: نوکیا ، لومیا ، lumia ، nokia ، بررسی ، قابلیت ، preview
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار