صبح امروز هوشنگ طالبی بعنوان سرپرست جدید دانشگاه اصفهان معرفی و از خدمات رامشت رییس قبلی این دانشگاه تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، معاون فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه اصفهان با بیان اینکه دانشگاه اصفهان از معتبرترین دانشگاه های کشور از نظر رتبه علمی است اظهار داشت: این دانشگاه باید کانون فضایل اخلاقی و ارزشهای دینی باشد.

وی در ادامه افزود: دانشگاه اصفهان باید نماد اعتدال ، عقلانیت، پیشرفت و تعالی کشور باشد.

هاشمی نقش دانشگاه را در انسان سازی و تمدن سازی مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: دانشگاه ها باید ضمن تعامل با وزارتخانه دارای استقلال باشند و این توقعی است که ما از دانشگاه هایی مثل دانشگاه اصفهان داریم.

وی به ویژگی های دکتر طالبی اشاره نمود و گفت: سابقه مدیریتی ایشان در هیئت علمی دانشگاه اصفهان علت اصلی انتخاب ایشان بوده است.

معاون فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه اساتید دانشگاه اصفهان شناخت کاملی نسبت به دکتر طالبی دارند و قطعا از انتصاب ایشان راضی هستند، بیان نمود: تغییر در مدیریت به هیچ وجه به معنی تحقیر مدیران قبلی نیست و دکتر طالبی با معیار اعتدال انتخاب شد.

هوشنگ طالبی نیز با اشاره به ظرفیت های علمی دانشگاه اصفهان ابراز امیدواری کرد که در مدت تصدی در این سمت جایگاه دانشگاه اصفهان را ارتقا بخشد.

وی ارتقای جایگاه دانشگاه اصفهان را نیازمند کمک مسئولان وزارت علوم دانست و عنوان کرد: واگذاری استقلال به دانشگاه ، منزلت بخشی و ارتقاء شأن و شخصیت اساتید نیازمند زمان است و من در مدت تصدی خود نیاز به زمان و مشارکت دانشجویان، اساتید و کاکنان دانشگاه دارم تا بتوانم مشکلات پیش روی دانشگاه را مرتفع نمایم.

گفتنی است در پایان هاشمی از خدمات و مشارکت مدیر قبل قدردانی کرد./ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.