"پژمان جمشیدی" میهمان نمایش "در شوره زار" شد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نمایش «در شوره زار»؛ «پژمان جمشیدی»، فوتبالیست، که چندی پیش با بازی در مجموعهای تلویزیونی وارد دنیای بازیگری شد و هم اکنون نیز ایفای نقش روی صحنه را تجربه می کند، با حضور در کنار گروه «چریکه»، به تماشای نمایش «در شوره زار» «حسین کیانی» نشست.
 
جمشیدی پیش‌تر با اشاره به علاقه‌اش به هنر تئاتر گفته بود: «تئاتر را بسیار دوست دارم. کار در عرصه تئاتر مانند کلاس درس مفید است‌ و موجب به وجود آمدن دید متفاوتی در انسان نسبت به زندگی می شود... بزرگترین و تاثیرگذارترین هنرمندان تصویر ما‌، بزرگان تئاتری بوده‌اند و من نهایت احترام را نسبت به همه این بزرگان دارم...»
 
نمایش«در شوره زار» به کارگردانی «حسین کیانی» کاری از گروه تئاتر «چریکه» است که داستان گروهی از افراد را روایت می کند که در منطقه ای بدون امکانات رها شده‌ و به دنبال چاره اندیشی برای رهاییهستند... «مجید صالحی»، «رویا میرعلمی»، «علی سلیمانی»، «سینا رازانی»، «فهیمه امن زاده»، «احمد ساعتچیان»، «وحید رهبانی» و «فریده سپاه منصور» در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایشهر شب به جز شنبه ها ساعت ۲۰ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود و علاقه مندان برای رزرو بلیت می‌توانند با شماره ۰۹۳۵۳۳۸۵۶۵۷ تماس گرفته یا از طریق سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی www.tamashakhaneh.ir/ticket اقدام به خرید بلیت این اثر نمایشی نمایند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار