یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: انقلاب اسلامی ایران به دلیل گرفتار شدن با دشمنان و منافقان نتوانسته جوانان را به خوبی با اسلام آشنا کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی ظهر شنبه در دیدار مدیر عامل موسسه اسوه نخبگان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به دلیل گرفتار شدن با منافقان و دشمنان نتوانسته جوانان را به خوبی با اسلام آشنا کند.

وی ادامه داد: شناسایی دانش آموزان نخبه در مدارس و تربیت اعتقادی آنها کار بسیار بزرگی است و دغدغه همه ما این است که دانش آموزان با مسائل اعتقادی در سن نوجوانی و کودکی آشنا شوند.

استاد برجسته حوزه عنوان کرد: اگر از ابتدا انسان با مسائل اعتقادی و اخلاقی آشنا شود در آینده می‌تواند مومن باشد و یکی از مصیبت‌های رژیم‌های گذشته این بوده که جوانان از دین و معنویت دور ماندند.

وی ادامه داد: در هر کلاس از مدرسه اگر فردی آشنایی کامل با مسائل اعتقادی داشته باشد برای کل افراد آن کلاس کافی است و می‌تواند پاسخگوی همه آنها باشد.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: اگر تعلیم و تربیت اسلامی در محیط آموزش صورت گیرد افراد اسلامی می‌شوند و خاصیت برنامه شما این است که به صورت عملی در مدارس کار کنید. فقط مسئله نوشتن نیست بلکه باید به صورت کاربردی در مدارس این آموزش‌ها آغاز شود./ش

برچسب ها: قم ، دانش ، آموزان ، نخبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.