فینال جام باشگاه‌های جهان امشب در شرایطی پیگیری می‌شود که باشگاه آلمانی بایرن مونیخ به دنبال رقم زدن پنجمین عنوان قهرمانی خود در این فصل است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ديدار فینال و رده‌بندی رقابت‌های باشگاه‌های جهان امشب ساعت 19:30 به وقت محلی انجام می‌شود.

در این رقابت‌ها در مرحله فینال و پایانی تیم پرافتخار بایرن مونیخ که در مرحله نیمه‌نهایی موفق شده باشگاه قهرمان آسیا، اف سی گوانگژو را با نتیجه سه بر صفر از میان بردارد حضور خواهد داشت.

باواریی‌های آلمانی که در فصل جاری بوندسلیگا، کاپ آلمان، لیگ قهرمانان اروپا و رقابت‌های سوپرکاپ قهرمانان اروپا به قهرمانی دست یافته‌اند، در تلاش هستند پنجمین جام را هم به خانه ببرند.

در برابر بایرن مونیخ تیم کازبلانکا قهرمان آفریقا به میدان می‌رود که موفق شده است اتلکتیو مینیرو را با بازیکن شاخص و اسطوره‌ای‌اش رونالدوینیو از میان بردارد.

فائوتزی بنزاتری سرمربی تیم کازابلانکا مراکش امیدوار است که تیمش بتواند در برابر قهرمان اروپا به پیروزی رسد و بازی زیبایی از خود به نمایش بگذارد.

فرانک ریبری بازیکن تیم بایرن مونیخ در این خصوص گفت: فکر نمی‌کنم بازی راحتی باشد،‌ ما باید بر روی بازی تمرکز کنیم، کازابلانکا تیم بسیار خوبی است.

در دیدار رده‌بندی هم 2 تیم اف سی گوانگژو و اتلتیک مینزو برای کسب عنوان سومی و چهارمی به دیدار یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار