مدیر تربیت بدنی منطقه 4 از اجرای اولین دوره مسابقات فوتسال جام وحدت روابط عمومی به میزبانی منطقه 4 خبر داد.

گودرزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: به منظور افزایش سلامت جسمانی و روانی و افزایش توانمند‌ی‌های شغلی کارمندان که به موجب آن افزایش بهره وری و خدمات رسانی بهتر به شهروندان را خواهیم داشت.

شهرداری تهران در کنار سایر اقدامات و فعالیت های گسترده خود درسطح شهر اقدام به برگزاری برنامه‌های ورزشی نموده است.
وی با اشاره به این مطلب که اجرای این اولین دوره مسابقات فوتسال جام وحدت روابط عمومی ( یادواره پروفسور کاظم معتمد نژاد) سال 1392 به میزبانی منطقه 4 برگزار می‌شود تصریح کرد: نحوه برگزاری مسابقات به این صورت است که تیمها در این مسابقات در گروه‌های چهار تیمی قرار گرفته که در مرحله مقدماتی به صورت دوره‌ای و در مراحل بعدی مسابقات به شکل حذفی برگزار خواهد شد.

مدیر تربیت بدنی منطقه 4 اضافه کرد: تیمها می بایستی برای ثبت نام در این دوره از مسابقات مدارک خود را از تاریخ 23/9/92  تا پایان ساعت اداری روز شنبه 7/10/92 به دبیر کمیته فنی مسابقات مستقر در روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران ارائه کنند.

گودرزی در پایان با بیان این مطلب که مسابقات از تاریخ 18/10/92 آغاز خواهد شد خاطر نشان کرد: زمان و نشانی محل قرعه کشی و برگزاری مسابقات در روز یکشنبه مورخ 15/10/92 ساعت 10 صبح واقع در میدان رسالت خیابان هنگام خیابان طاهر خانی ساختمان شهرداری منطقه 4 سالن آمفی تئاتر است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار